۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 907855

وزارت اقتصاد ارمنستان اعلام کرد، مرکز اکسپو ایروان از تاریخ ۲۵ تا ۲۶ آگوست (۳ و ۴ شهریور) میزبان یک همایش تجاری ارمنی-ایرانی خواهد بود.

ایروان میزبان همایش تجاری ارمنستان و ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، وزارت اقتصاد ارمنستان اعلام کرد، مرکز اکسپو ایروان از تاریخ ۲۵ تا ۲۶ آگوست (۳ و ۴ شهریور) میزبان یک همایش تجاری ارمنی-ایرانی خواهد بود.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، در این همایش، بسته‌های سرمایه‌گذاری و فرصت‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران با محوریت همکاری‌های دو کشور، بسته‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های گردشگری ارائه می‌شود.

در این همایش، شرکت‌های صادرات و واردات، برگزارکنندگان تور، تولیدکنندگان لوازم آرایشی، لوازم خانگی، منسوجات، قطعات خودرو، لامپ‌های LED، تجهیزات گلخانه‌ای و کشاورزی، ساخت و ساز و بیمه حضور دارند.

اردیبهشت ماه نیز مرکز فرهنگی کاپان در استان سیونیک در جنوب ارمنستان میزبان نمایشگاهی است که منطقه آزاد اقتصادی ارس ایران (FEZ) را به نمایش گذاشت. در این رویداد مقامات و بازرگانان ایران و ارمنستان حضور داشتند.

در اردیبهشت ۱۳۹۱ نیز تفاهم‌نامه همکاری میان منطقه آزاد اقتصادی ارس ایرانی و منطقه آزاد تجاری مغری ارمنستان امضا شد. در این تفاهم‌نامه به دسترسی آسان سرمایه‌گذاران ایرانی از منطقه آزاد ارس به منطقه آزاد مغری و بالعکس پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.