فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری قاتل فراری با تلاش پلیس کمتر از ۴۸ ساعت دریکی از محلات این شهرستان خبر داد .

دستگیری قاتل فراری باسابقه در مرودشت

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ فرشید زینلی روز سه شنبه در این باره گفت: دو روز پیش ۲۸مرداد فردی در یکی از محله‌های مرودشت ۳ نفر را با سلاح کلت کمری به قتل رسانده و متواری شد که بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفته و اقدامات فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.

وی ادامه داد: سرانجام کمتر از ۴۸ ساعت با پیگیری شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۲ فشنگ نیز کشف کردند.

زینلی با اشاره به اینکه در سوابق متهم دستگیر شده ارتکاب یک مورد قتل در سال ۹۶ و محکومیت به قصاص وجود داشته که با جلب رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: این قاتل ۲۶ ساله به قتل جوان ۲۶ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادر و خواهر زن برادرش ۲۶ و ۲۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرد که دراین راستا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت تا پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی قرارگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.