۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 907870

فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: شهردار جدید با ارائه خدمات مطلوب، ایجاد امیدآفرینی، کاهش نارضایتی‌ها در مدیریت شهری بستر چهار راهبرد مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در حضور حداکثری و حمایخ بزرگ انتخابات را تحقق بخشد.

شهردار جدید کاشان معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین،  محمدشریف زراعی، فرماندار ویژه کاشان، امروز در پنجمین شورای اداری این شهرستان که با آیین معارفه شهردار جدید کاشان همراه بود با تاکید بر پیش رو بودن مسیر حماسه بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند امسال اظهارداشت: به طور قطع و یقین خدمات و اقدامات مجموعه مدیریت شهری با ایجاد امید آفرینی و کاستی نارضایی‌ها کمک می‌کند تا چهار راهبرد«امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی دشمن، کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رای و تداعی مردمی نبودن نظام در داخل و خارج از کشور است، اظهارکرد: شهردار جدید با همراهی مجموعه مدیریت شهری و برنامه‌ریزی کوتاه، میان و بلند مدت حتی در حوزه مسایل جزئی در کاشان که مدیریت شهری مدت‌ها در دوره‌های مختلف از آن رنج‌ برده است مشکلات را برطرف و رضایت و آرامش شهروندان را فراهم‌کند.

زراعی ضمن تبریک به شهردار جدید و آرزوی توفیقی که در سایه همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی منشا خدمات موثر شود، افزود: خدمات بیش از دوسال، شهردار سابق و اقدامات چندماهه سرپرست شهرداری قابل تقدیر است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه کاهش تصدی‌گری دولت پس از ابلاغ قانون شهرداری‌ها و شورا یک فرصت برای شهرداری‌ها است، گفت: هر جا شوراها و شهرداری خوب عمل کرده است، دولت موفق تر و بهتر عمل کرده است.

کیومرث محمدپور با رأی قاطع شورای اسلامی شهر کاشان به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و با حکم احمد وحیدی، وزیر کشور معرفی و منصوب شد.

شهردار جدید کاشان امروز در پنجمین شورای اداری شهرستان کاشان با حضور زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، نماینده ولی فقیه در کاشان، اعضای شورای شهر، مسؤولان شهرداری کاشان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان معرفی شد.

کیومرث محمدپور شهردار جدید کاشان دارای مدرک کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل است. وی مدیرکل دفتر آمادگی سازمان مدیریت بحران کشور، مدیرکل دفتر هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور، معاون مرکز توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت بحران کشور، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی سازمان مسکن، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران منطقه ۲۰ و شهرسازی استان قزوین و معاون اداری مالی شهرداری کاشان را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.