۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 907881

مجموعه نمایشی «جرس» از تولیدات جدید سازمان هنری رسانه‌ای اوج، از شنبه چهارم شهریور در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار می‌گیرد.

پخش مجموعه نمایشی «جرس» در شبکه دو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ مجموعه نمایشی «جرس» در ۱۰ قسمت به معرفی ۱۰ نفری که به نوعی در واقعه عاشورا حضور داشتند و در نهایت جزو یاران اباعبدالله الحسین(ع) شدند، می‌پردازد.

هر قسمت از این مجموعه، متشکل از سه پرده «قبل از رویارویی افراد با امام حسین(ع)»، «رویارویی آنها با سید و سالار شهیدان» و در نهایت «مبارزه و رجزخوانی‌شان برای لشگر یزیدیان» است.
افرادی که در این مجموعه نمایشی به معرفی آنان پرداخته می‌شود، عبارتند از: «نافع‌ بن‌ هلال بجلی»، «عابس بن ابی شبیبفیلم جرس

شاکری»، «حبیب ابن مظاهر»، «جون بن حوی»، «دلهم همسر زهیر بن قین»، «حر بن یزید ریاحی»، «بریر بن خضیر همدانی»، «مسلم بن عوسجه»، «بحریه همسر جناده بن حرث و مادر عمرو بن جناده»، و «وهب بن عبدالله بن حباب کلبی» و هنرمندانی همچون «علیرضا مهران»، «مجید پتکی»، «جعفر دهقان»، «سیروس کهوری نژاد»، «محیا دهقانی»، «انوش معظمی»، «علیرضا استادی»، «سید مهرداد ضیائی»، «شیواخسرومهر» و «کوروش سلیمانی» به ترتیب به ایفای نقش این افراد خواهند پرداخت.
مجموعه نمایشی ترکیبی «جرس» کاری از سازمان هنری رسانه‌ای اوج به کارگردانی علی فراهانی صدر و تهیه‌کنندگی عباس دزفولی و محسن فراهانی است که محل ضبط لوکیشن آن، لوکیشن سریال «عشق کوفی» است که هم‌اکنون در حال پخش از شبکه سه سیماست.
این مجموعه نمایشی در ۱۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای از شنبه چهارم شهریور، هرشب ساعت ۲۱:۱۰ جایگزین مجموعه «آقای قاضی» خواهد شد و بعد از اتمام پخش آن، ادامه قسمتهای مجموعه «آقای قاضی» روانه آنتن می‌شود.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.