رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر اهمیت و ضرورت برقراری امنیت زائران اربعین حسینی و افزایش رفاه آنان، از استقرار شعب کشیک در پایانه‌های شلمچه و چذابه خبر داد.

استقرار شعب کشیک در پایانه‌های مرزی خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، علی دهقانی ظهر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر تسهیل در تردد و تأمین رفاه زائران حسینی، از پایانه‌های مرزی شلمچه بازدید، نواقص، کمبودها و کاستی‌ها رصد و برای برطرف کردن آن‌ها دستورات لازم صادر شد.

وی با قدردانی از مردم خوزستان به واسطه میزبانی از زوار حسینی افزود: انتظار ما این است که هر دستگاهی در حوزه کاری خود و بر اساس تقسیم وظایف صورت گرفته، به مسئولیت خود عمل کند.

دهقانی گفت: دستگاه قضائی و سازمان‌های تابعه، اعضای شورای قضائی نیز همراه و همگام با سایر دستگاه‌ها به صورت میدانی و با استقرار شعب کشیک و اقدامات نظارتی، حمایتی، رسیدگی و پیگیری مسائل مرتبط با خدمت‌رسانی و رفاه زائران در حال انجام وظیفه و میزبانی از زائران هستند.

وی از استقرار شعب کشیک دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف به صورت تمام وقت در پایانه‌های مرزی خبر داد و افزود: ادارات سازمان‌های تابعه دستگاه قضائی از جمله پزشکی قانونی، اداره ثبت اسناد و املاک و تعزیرات نیز با دایر کردن شعب در پایانه‌های مرزی در راستای تسهیل در خدمت‌رسانی‌ها فعالیت می‌کنند.

دهقانی تأکید کرد: در مورد زائرانی که با مشکلات و موانع خروج مواجه می‌شوند، سریعاً و در چارچوب قوانین و مقررات مشکلاتشان پیگیری و رسیدگی لازم صورت گیرد و با رعایت موازین قانونی اقدامات و تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.