استاندار خراسان رضوی گفت: کارگروهی در زمینه ورزش استان تشکیل و ظرف مدت یک ماه نتیجه کارشناسی برای وضعیت ورزشی استان در زمینه‌های مختلف از جمله قهرمانی و تیم‌داری ارائه شود.

فرصت یک‌ماهه استاندار خراسان رضوی برای تعیین تکلیف طرح ورزش استان در حوزه قهرمانی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در اولین شورای ورزش و تربیت بدنی استان خراسان رضوی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم کارگروهی در زمینه ورزش قهرمانی و همچنین تشکیل تیم‌های مختلف‌ ورزشی و به صورت کلی در ورزش استان،  در استان خراسان رضوی، تشکیل و ظرف مدت یک ماه نتیجه کارشناسی در این زمینه ارائه شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: این کارگروه باید با مدیریت اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و همه ابعاد تخصصی، حقوقی و مالی نیز در تصمیمات در نظر گرفته شود.

وی گفت: این نگرانی‌ وجود دارد که تصمیمی گرفته شود که بعد از چند سال استان دچار معضل و مشکل در زمینه ورزشی شود، پس باید کار کارشناسی دقیق در این زمینه انجام شود.

نظری گفت: متاسفانه ما در فوتبال، کشتی و برخی رشته‌های پرطرفدار ورزشی تیم نداریم. همچنین باتوجه به استعداد استان در زمینه ورزشی شرایط خوبی نداریم و باید هرچه زودتر این مشکل علاج شود لذا باید در حل وعلاج مشکلات هم به صورت دقیق عمل کرد.

استاندار خراسن رضوی ادامه داد: در سطح استان عقب ماندگی‌های ورزشی‌مان بیشتر از ظرفیت‌های‌مان است که باید مدیریت و حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.