استاندار خراسان رضوی گفت: ما توقع داریم یک انسجام تشکیلاتی در ورزش استان شکل گیرد و به سمت حل مشکلات برویم.

حوزه ورزش خراسان‌رضوی نیازمند انسجام تشکیلاتی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه در جمع ورزشکاران، رؤسای هیأت‌های ورزشی و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در مشهد ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: این روزها فضای کشورهای اسلامی و دنیا تحت تأثیر موضوع فلسطین است. عجیب است که جامعه بشری به سمتی رفته و شاهدیم کسی را که از وطن خودش که اشغال شده و مبارزه می‌کند، با چنین شرایط و وضعی تحت کشتار و ظلم و قرار می‌گیرد. این رویکرد انحرافی دنیای استکبار است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: آن کسی که سرزمینش اشغال شده را تروریست می‌نامند و کسی که اشغالگر و ظالم است را به عنوان دفاع مشروع توجیه می‌کنند. اگر عملیات‌های رسانه‌ای آن‌ها ما را غافل کند و تحت عملیات رسانه‌ای آنها قرار بگیریم ممکن است چنین بلایی سر ما بیاید.

وی ادامه داد: داعش به پشت مرزهای ما آمد تا نقشه‌های خود را پیاده سازی کند و ما جلوی آنها را گرفتیم. باید از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع و آنها را فراموش نکنیم.

نظری گفت: بعضی افراد تحت تأثیر این عملیات‌های روانی قرار گرفته و نام افرادی را به زبان می‌آورند که تعجب آور است و مرور تاریخ بهترین پاسخ به آنان است.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: هویت، استقلال، آزادی و شخصیت و هویت اجتماعی ما اهداف اساسی انقلاب بود و امروز در این کشور پابرجاست و عمق دارد. کشورهای دیگر نیز از آن الگو می‌گیرند.

باید قدر این نعمت نظامی اسلامی را دانست

وی بیان کرد: باید قدر این نعمت نظامی اسلامی را دانست. اگر قدر این نعمت را ندانیم و افتخار نگهبانی از این ارزش‌ها را از دست بدهیم از آن‌ها محروم می‌شویم.

نظری خاطرنشان کرد: همگی باید برای جبران کاستی‌ها و رفع مشکل تلاش کنیم. همیشه نباید دیگران را مقصر بدانیم. خود انتقادی مشکلی ندارد. ما آمده‌ایم که یک کار جمعی انجام دهیم و عزم و اراده‌ای به وجود بیاید تا به حل و کاهش مسئله اقدام کنیم.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی اضافه کرد: شما برای حل مشکلات ورزش استان مقدم بر هرکسی هستید زیرا امکانات و ظرفیت دارید. ما کمک کننده و حامی شما هستیم. میدان داری با شما ورزشکاران است.

وی افزود: اگر همکاری و اتحاد شما نباشد ما به تنهایی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم اما اگر دغدغه‌های جمعی مطرح شود و حمایت یکدیگر را داشته باشیم امکان حل مسئله و گشایش‌ها بیشتر و برکت الهی هم نازل خواهد شد.

نظری عنوان کرد: همه باید متمرکز به اهداف بلند و عالیه باشند. انسجام فکری و عملی و تمرکز بر مسائل برای حل آنها رمز موفقیت است.

به گفته استاندار خراسان رضوی، این استان ظرفیت خوبی در همه بخش‌ها از جمله ورزش دارد. ظرفیت انسانی استان از نظر خلاقیت‌ها موضوعی است که در همه جلسات مطرح می‌کنیم. این ظرفیت وجود دارد و باید به فعلیت تبدیل شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت و استعداد در همه رشته‌ها در استان ما به صورت تاریخی برای ما مشخص و معین است. در این راستا حل مسائل و کار کردن اهمیت دارد.

موضوع تیم‌ها تبدیل به یک مسئله شده است

نظری با بیان اینکه موضوع تیم‌ها تبدیل به یک مسئله در استان ما شده است، گفت: موضوع فوتبال را باید حل کنیم و ما در موضع حمایت و پشتیبانی از ورزش استان هستیم. ما ظرفیت داریم و امکان و توان برای حل مشکلات ورزش در داخل استان وجود دارد و شرط آن انسجام است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ما توقع داریم یک انسجام تشکیلاتی در ورزش استان شاهد باشیم و به سمت حل مشکلات برویم.

وی به مجموعه ورزشی ثامن اشاره کرد و افزود: بازدید دقیقی از این مجموعه ورزشی داشته‌ایم که ظرفیت خوبی است. ما به این مجموعه نیاز داریم. در همان بازدید تصمیماتی گرفته شده است. باید گفت ما در استان رویکردمان منابع محور نیست بلکه مسئله محور است.

نظری ادامه داد: برای حل مسائل نیاز به الزاماتی داریم و مدیر باید تلاش کند الزامات را حل کند. در ورزش هم همین است و باید مسائل با این نگاه حل شود.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی یادآور شد: ورزش همگانی مورد تاکید ما است و باید همه از آن استفاده کنند. از دل ورزش همگانی ورزش قهرمانی شکل می‌گیرد و در نهایت قهرمانان شکل می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.