۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 908307

در مراسمی با حضور دادستان کل کشور و مسئولان قضایی استان بوشهر دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جدید بوشهر معرفی شد.

دادستان بوشهر معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد موحدی‌آزاد دادستان کل کشور ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بوشهر مجاهدت در راه خدا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مجاهدت نیاز به توانایی و طاقت برای رسیدن به هدف دارد و جهاد برای غلبه به دشمن ظاهری و باطنی نفس است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند خسته نمی‌شوند و هیچ عاملی نمی‌تواند از ادامه مسیر باز دارد گفت: این افراد از اوامر الهی سرپیچی نمی‌کند.

موحدی‌آزاد با بیان اینکه امام راحل جهاد در راه خدا در قالب نهضت انقلاب اسلامی آغاز کرد گفت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از همه ظرفیت‌ها علیه نظام اسلامی اقدام کرد و با ترور و به شهادت رساندن مردم بی‌دفاع به اهداف خود نرسید و با ایجاد موانع گوناگون ترفندهای مختلفی به‌کارگیری کردند ولی خداوند راه‌های برون رفت را نشان داد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار با تحریم‌های اقتصادی به زعم خودش تمام راه‌ها بسته است گفت: نظام اسلامی تحریم‌ها را دور زده و امروز فروش نفت به چند برابر در دولت سیزدهم افزایش یافته است و خداوند متعال راه‌هایی را نشان می‌دهد تا مشکلات ایجاد نشود.

دادستان کل کشور کنترل تورم بخش مسکن و خودرو در سال مهار تورم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در سال مهار تورم قیمت ۲ کالای اساسی شامل مسکن و خودرو کنترل شده و در برخی استان‌ها قیمت مسکن ۵۰ درصد، برخی خودروها ۳۰ درصد و فشارهای اقتصادی به شدت کاهش یافته است.

موحدی‌آزاد با بیان اینکه در قبال کاهش قیمت این کالاها، وام ازدواج افزایش یافته است افزود: ساخت نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف کشور تسریع یافته است.

وی با قدردانی از مدیر جهادی علی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی با خدمت ۱۲ سال صادقانه گفت: وی اکنون به‌عنوان دادیار دیوان عالی کشور منصوب شده است.

دادستان کل کشور با اشاره به واگذاری این سنگر به فرد دیگری افزود: از امروز دادستان عمومی و انقلاب بوشهر به عمار شهنیایی واگذار می‌شود.

موحدی آزاد خداورزی، رسیدگی به حق مردم، اجرای عدالت، دقت، حاکمیت، انصاف، نظارت صیانتی در ابعاد گوناگون قضایی، اطلاعاتی، انتظامی امنیتی، مبارزه با فساد در هر شکلی را از رسالت‌های دادستان دانست .

وی پرونده‌های مبارزه با فساد استان بوشهر را قیمتی دانست و تأکید کرد: بوشهر دارای سرمایه‌های معنوی و مادی فراوانی است نظارت بر سرمایه‌ها و مبارزه با فساد باید در اولویت قرار گرفته شود تا حق مردم و دولت تضییع نشود.

در این جلسه‌ ضمن معرفی عمار شهنیایی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از خدمات ۱۲ ساله علی حسن‌پور قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.