مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ناوگان ۱۴۰ فروندی کشتیرانی ملی، گفت: امروز ۳۸۰۰ نفر از همکاران دریانورد ما در دنیا اقدام به جابه‌جایی بار می‌کنند.

جابجایی ۲۸ میلیون تن کالای راهبردی با ناوگان ملی کشتیرانی

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرس خیابانی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان حاضر در این مراسم را همکاران آینده گروه معظم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن ۱۴۰ فروند کشتی به ظرفیت پنج میلیون تُن توانسته بالغ بر ۲۸ میلیون تُن کالای راهبردی را حمل کرده و نقش اساسی در اقتصاد ایران داشته باشد.

وی افزود: معتقدیم ارزش دارایی‌های گروه کشتیرانی صرفاً کشتی‌ها و ناوگان آن نیست؛ بلکه نیروی انسانی مقتدر و متوکل است که امیدواریم همین شور، اشتیاق و انضباط کنونی دانشجویان تداوم یابد.

وی تصریح کرد: امروز ۳۸۰۰ نفر از همکاران دریانورد ما در دنیا اقدام به جابه‌جایی بار می‌کنند که باید جوانان در کنار آن‌ها طی سنوات آتی رشد کرده و جایگزین با تجربه‌ها شوند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به حضور مثمرثمر نیروهای جوان در ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گفت: با همت امروز، دانشجویان خبره جایگزین نیروی فعلی کشتیرانی خواهند شد و باید با تلاش، توکل، کوشش و احترام به پیشکسوتان و فرماندهان حوزه دریایی، مسیر بالندگی و رو به رشد کشتیرانی را ادامه دهند.

در این مراسم دریادار دوم عرشه و ستاد، آریا شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشورهایی که دریا دارند می‌توانند پیشرفت‌های بزرگی را تجربه کنند. رمز موفقیت هر فرد توکل به خدا، تلاش و احترام به پدر و مادر است که افراد را در پرتلاطم‌ترین مسیر زندگی حفظ می‌کند.

جبار فیروزی، معاون تربیت و آموزش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نیز گفت: در سال ۱۴۰۱ برای ۱۲۰ نفر دوره ملوان فنی و ملوان عمومی آموزش‌ها اجرا شد. همچنین در راستای کیفیت بخشی به آموزش‌ها جلسات تخصصی زیادی در سطح دانشگاه برگزار گردیده است که امید است آموزش‌های ارائه شده کاربردی بوده و توسعه یابد.

آئین اختتامیه و فارغ التحصیلی دانشجویان بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با حضور مدیرعامل و معاونان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تأمین نیروی انسانی خطوط کشتیرانی، مدیرعامل مؤسسه آموزش کشتیرانی و به میزبانی امیر دریادار آریا شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) در نوشهر برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.