استاندار مازندران گفت: منطقه آزاد مازندران در هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد هاب تجاری منطقه آزاد کشور می‌شود.

تصویب منطقه آزاد مازندران در مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمود حسینی پور چهارشنبه‌شب در خصوص منطقه اقتصادی بندر امیرآباد اظهار کرد: در هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام پرونده منطقه آزاد مازندران مطرح و بررسی شد و با دفاعیات انجام شده از چرایی منطقه آزاد مازندران و حمایت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضا هیات نظارت، این‌پروژه تصویب شد و باید به سمت اجرایی کردن بعد از تصویب شورای نگهبان حرکت کنیم.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به عنوان هاب تجاری منطقه آزاد کشور خواهد شد و شاهد تحولات خوبی در بخش اقتصادی و تجارت مازندران خواهیم بود.

استاندار مازندران یادآور شد: روحانیت در همه عرصه‌ها پای کار انقلاب بوده و هستند و حضور موثر در انقلاب، دفاع مقدس و تبیین دستاوردها و امروز در موضوع توسعه اقتصادی استان، به پیوست فرهنگی نیازمندیم.

حسینی‌پور افزود: اینکه توسعه اقتصادی داشته باشیم، اما هویت را از دست دهیم، زیبنده مردم ما نیست و پذیرفته هم نیست و روحانیت در تبیین پیوست فرهنگی پروژه‌های اقتصادی کمک کار باشند.

وی گفت: هر توسعه‌ای نیازمند پیوست فرهنگی و نقش روحانیت مهم است و در رأس آن، هدایت‌ها و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان مازندران بسیار کارساز است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.