جانشین وزیر دفاع گفت: تولید ۳ برابری، صادرات ۵ برابری، تنوع محصول چند برابری و فروش بسیار خوب و اینکه توانستیم به دستاوردهای گسترده قبل برسیم همه از نتایج حمایت‌های دولت سیزدهم بوده است.

درخواست کشورهای اروپایی و بیش از ۳۰ کشور برای خرید تسلیحات نظامی ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از برنا، سردار مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص حمایت دولت سیزدهم برای ارتقا صنعت دفاعی گفت: دولت سیزدهم حمایت خیلی جدی از صنایع دفاعی داشتند؛ چون من سابقه طولانی در مجموعه صنایع دفاعی دارم بصورت مشهود و ملموس این را عرض می کنم که حمایت های جدی مادی، معنوی و راهبردی از مجموعه صنایع دفاعی داشتند و برکات و دستاوردهای آن هم مشهود است. 

وی در خصوص این دستاوردها تصریح کرد: تولید ۳ برابری، صادرات ۵ برابری، تنوع محصول چند برابری و فروش بسیار خوب و اینکه توانستیم به دستاوردهای گسترده قبل برسیم همه از نتایج حمایت‌های دولت سیزدهم بوده است. 

جانشین وزیر دفاع خاطرنشان کرد: به گونه‌ای عمل کردیم که تقریبا نقش تحریم در مورد کار ما و صنعت دفاعی نقش صفر بوده است؛ این تحریم‌ها برای ما سختی و گرفتاری داشته اما کار را متوقف نکرده است؛ ما به آن چیزی که فکر می کردیم و درست بوده عمل کردیم.  

سردار فرحی از صادرات نظامی به بیش از ۳۰ کشور خبر داد و افزود: اگر صادرات غیر نظامی را هم در نظر بگیریم تعداد کشورهای که به آنها صادرات می‌کنیم بیشتر است. 

این مقام ارشد وزارت دفاع تصریح کرد: بسیاری از این کشورها پهپاد می‌خواهند و به بعضی از آنها صادرات داریم؛ ما دهها مدل پهپاد داریم از پهپادهای دست پرتاب تا پهپادهای سنگین و پهپاد مهاجر ۱۰، هر کدام بسته به نیاز کشورها و اینکه سیاست های ما اجازه بدهد، صادر می‌کنیم. 

جانشین وزیر دفاع در خصوص درخواست کشورهای اروپایی برای خرید پهپاد اظهار داشت: این کشورها از ایران درخواست داشتند ولی هنوز عملیاتی نشده است. 

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.