مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: مقابل سپاهان هم می‌توانیم شایستگی و شجاعت تیم‌مان را بار دیگر به نمایش بگذاریم.

مددی: شایستگی و شجاعت پیکان را مقابل سپاهان به نمایش می‌گذاریم

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، احمد مددی درمورد تساوی یک بر یک دیدار نفت آبادان و پیکان، اظهار داشت: بازی در آب و هوای شرجی شهر آبادان، برای هر تیمی سخت و دشوار است اما بازیکنان ما جنگیدند و تا آخرین دقایق از حریف پیش بودیم. روی یک بدشانسی، دروازه‌مان باز شد و متاسفانه دو امتیاز را از دست دادیم. 

وی افزود: با این حال به رسول خطیبی، اعضای کادر فنی و بازیکنان بابت شجاعتی که داشتند، خداقوت می‌گویم که با غیرت و دوندگی مثال‌زدنی تلاش مضاعفی از خود نشان دادند. کسب امتیاز در آبادان کار آسانی نیست اما تا کسب پیروزی مقابل حریف، فاصله اندکی داشتیم. این شرایط باعث ایجاد امیدواری برای ما در رقابت‌های بعدی است. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای گروه خودروسازی ایران‌خودرو باشیم. 

مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: شاید اگر زمان کمتری به عنوان وقت‌های تلف شده، اعلام می‌کردند، با برد به تهران برمی‌گشتیم ولی باید به تصمیم داوران احترام گذاشت. حتما تیم ما می‌تواند در آینده، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. هفته آینده باید برابر سپاهان به میدان برویم و مطمئنا می‌توانیم شایستگی و شجاعت تیم‌مان را بار دیگر به نمایش بگذاریم.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.