امام جمعه موقت ورامین گفت: بهترین شیوه ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خدمت بی‌منت مسئولان به مردم است.

امام جمعه موقت ورامین: بهترین شیوه ادامه راه شهدا، خدمت مسئولان به مردم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز جمعه در آئین گلباران گلزار شهدای ورامین که به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد اظهار داشت: شهیدان هرگز نمی‌میرند و زنده‌اند و ما هر چه داریم از این شهداشت، آنان ناظر اعمال ما هستند و همواره و در بزنگاه‌ها، نیازمند عنایات خاصه شهدا هستیم.

وی افزود: ما به عنوان امانتداران خون شهدا باید بدانیم انقلاب هر کجا دچار مشکلات شد ، خون شهدا به یاری ما آمده است و نباید از یاد و شیوه زندگی شهدا به ویژه شهدای دولت در خدمت رسانی به مردم غافل شد.

این مسئول وظیفه مسئولان را در مقطع کنونی حساس دانست و اظهار داشت: شکرگزاری پذیرش مسئولیت برای افراد، خدمت بیشتر و بهتر به مردم است، پست و مقام امانتی الهی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به قیمت خون هزاران شهید به دست افراد سپرده شده تا گره از مشکلات مردم باز شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین خدمات این قوه است، سنگر اجرایی همواره حساس و مسئولیت در آن از اهمیت ویژه‌ای برخودار است و لازم است مسئولان در این مسیر حق امانت را ادا کنند تا از لغزش‌ها در امان باشند.

دوم تا هشتم شهریور به یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. در روز هشتم شهریور ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر وقت به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.