۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 908881

مربی سابق استقلال به کوریره دلو اسپورت گفت که اگر سردار آزمون مشکل مصدومیت نداشته باشد، رم خرید واقعا جذابی داشته و با او برد کرده است.

استراماچونی: رم با خرید سردار برد کرد

سردار آزمون در آستانه انتقال از بایرلورکوزن به آ اس رم در سری آ ایتالیاست. این ملی پوش ایرانی هم اکنون در پایتخت ایتالیا به سر می برد.

1915323

آزمون به همراه مشاورانش از کلن با هواپیمای شخصی اندکی قبل از ساعت 9 شب پنجشنبه در رم فرود آمد. حدود 30 تیفوسی رم، از جمله تعدادی ایرانی، در خروجی ترمینال تجاری در فرودگاه رم چیمپینو، ورورد این مهاجم را جشن گرفتند. صفحه فورتزا رم در این رابطه نوشت:« آزمون خوشحال به نظر می رسید. او به گرمی مورد استقبال رمی ها قرار گرفت.»

اگر همه چیز خوب پیش برود، آزمون قرارداد قرضی خود را تا سال 2024 امضا خواهد کرد. پس از آن، رم می تواند در مورد گزینه خرید 12 میلیون یورویی خرید او تصمیم بگیرد. ژوزه مورینیو زمانی که در تاتنهام بود نیز آزمون را برای تیمش می خواست و حالا او را در رم در اختیار دارد.
روزنامه کوریره دلو اسپورت امروز در مورد آزمون تیتر زد: « آزمون یک خرید غافلگیرکننده.»

اما البته یک چیز نیز واضح است: آزمون به دلیل آسیب دیدگی عضلانی ساق پا که در روز 24 جولای در کمپ تمرینی لورکوزن متحمل شد، باید چند هفته دیگر دور از میادین بماند.

آندره آ استراماچونی، مربی سابق استقلال و کارشناس DAZN که به خوبی با فوتبال ایران آشناست، در مورد سردار به کوریره دلو اسپورت گفت: «اگر او مشکل مصدومیت نداشته باشد، می تواند نیروی کمکی خوبی برای رم در این فصل باشد. در واقع اگر سردار دوباره به بازیکنی که در زنیت سن پترزبورگ بود تبدیل شود، رم با خرید او برد کرده و خرید واقعا جذابی خواهد بود.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.