۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 909079

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان گفت: طی چهار ماه نخست امسال بیش از ۶ تن انواع کالای قاچاق و غیرقابل مصرف به ارزش تقریبی ۲۱ میلیارد ریال در این استان امحا شد.

۶ تن کالای قاچاق در زنجان امحا شد

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین مهری افزود: این کالاهای قاچاق برای حفظ سلامت جامعه از چرخه مصرف خارج شده است.

وی یادآورشد: طی این مدت همچنین ۱۰۵ فقره پرونده در اموال تملیکی زنجان تعیین تکلیف شد که ارزش تقریبی این پرونده‌ها بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال بوده است.

مهری با اشاره به اینکه طی مدت بیان شده اموال مربوط به ۱۴۰ فقره پرونده توسط اداره اموال تملیکی به فروش رسیده است، اضافه کرد: مبلغ حاصل از فروش این اموال حدود ۹۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال است که نسبت به سال قبل ۱۵۳ درصد افزایش دارد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان همچنین تعداد پرونده‌های تشکیل شده را ۱۹۸ فقره اعلام کرد و ادامه داد: ارزش تقریبی این پرونده‌ها یک هزار و ۶۸۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

مهری همچنین تعداد پرونده‌های متروکه واصله به این اداره کل از سوی گمرک را ۲۰ مورد بیان و خاطر نشان کرد: ارزش این پرونده‌ها بیش از ۵۹۷ میلیارد ریال است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان در ارتباط با مزایده کالاها نیز گفت: این کالاها شامل لوازم خانگی و الکترونیکی، ابزار آلات، انواع خودرو، خوراکی، مقادیر زیادی سنگ منگنز و کنستانتره و خاک روی و بذر ذرت همچنین مقادیری کالا به شرط صادرات اعم خوراکی، آرایشی و بهداشتی و دخانی و البسه بوده که قیمت پایه کارشناسی کالاها حدود ۱۵۰ میلیارد ریال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.