مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از بهره‌برداری ۱۱۴ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه راهداری و حمل و نقل در مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت: هفته دولت مهمترین مناسبت تقویمی دستگاه های اجرایی و زمان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۱۵ هزار شهید دولت است.

وی افزود: اداره کل راهداری با افتتاح ۷۹ پروژه در حوزه فنی و راه های روستایی و ۳۵ پروژه در حوزه راهداری سهمی کوچک در گرامیداشت این هفته دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ادامه به پروژه های افتتاحی حوزه فنی و راههای روستایی این اداره کل اشاره و تصریح کرد: عملیات احداث فاز دوم ساماندهی رودخانه ماشالک و تثبیت پایه های پل کمربندی نوشهر، لکه‌گیری و آسفالت محور رویان-نوشهر، اجرای آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ کمربندی بهشهر به نکا، تعریض محور بابلسر-بهنمیر(محدوده پدافند هوایی)، تعریض و بهسازی محور سه راهی لاریم- بهنمیر بخشی از پروژه‌های افتتاحی هفته دولت است.

جهانیان ادامه داد: احداث پل اروست، احداث پل بلیران، احداث زیر گذر محمدآباد، احداث دور برگردان کلا صفا، احداث پل گردرودبار، احداث پل امیرده، روکش آسفالت راه روستایی صاحبی به برارده، زیر سازی و آسفالت راه روستایی خرج شهرستان سوادکوه، تکمیل بهسازی و آسفالت راه روستایی آغوز دره- بار کلا-کلکت، لکه گیری و روکش آسفالت محور هراز، روکش آسفالت محور عباس آباد- کلاردشت، روکش آسفالت راه روستایی گلوگاه- فیروجاه، بهسازی و آسفالت راه روستایی لهر بخشی از پروژه های افتتاحی این اداره کل بوده که به بهره‌برداری نهایی می رسد.

وی یادآور شد: پروژه‌های یادشده با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت، توانمندی و امکانات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ضمن قدردانی از همراهی و تعامل بخش خصوصی شامل پیمانکاران، مشاوران و سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد با همراهی بخش خصوصی و پیمانکاران، زمینه ارتقاء و بهبود وضعیت زیرساخت‌های حوزه راه و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای فراهم شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.