۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 909448

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء به شدت از قضاوت داوری دیدار با البطائح عصبانی بود و کارت قرمز گرفت.

اخراج فرهاد مجیدی در نقطه جوش!

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان فرهاد مجیدی که در نخستین مسابقه فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر امارات علی‌رغم نمایش بهتر نسبت به شارجه، با ناداوری در یک رقابت نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورده بودند، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه خالد بن محمد در هفته دوم این رقابت‌ها به مصاف تیم البطائح رفتند.

مهدی قایدی که در هفته اول لیگ برتر امارات نمایش خیره کننده‌ای مقابل شارجه داشت و یک گل تماشایی به ثمر رساند و روی دو گل دیگر تیمش موثر بود، امروز هم در ترکیب تیمش برابر البطائح حضور داشت و امیدوار بود مقابل حریف‌شان که در دیدار اخیرش الوحده را شکست داده بود، دوباره بدرخشد و گلزنی کند.

اولین حرکت خطرناک ستاره ایرانی اتحاد کلباء در دقیقه ۱۹ با نفوذ سریع او از سمت چپ محوطه جریمه و حرکت در عرض شکل گرفت ولی شوت فنی او را ابراهیم عیسی، دروازه‌بان البطائح مهار کرد و مثل هفته گذشته که اجازه گلزنی به احمد نوراللهی نداده بود، این بار سد راه مهدی قایدی شد.

قایدی که پس از این شوت راه افتاده و دوباره خطرناک ظاهر شده بود، در دقیقه ۲۲ قصد داشت یک حمله دیگر از سمت چپ تدارک بدهد که مدافع البطائح روی او خراب شد، اما داور در تصمیمی عجیب این صحنه را خطا تشخیص نداد تا تعجب این بازیکن ایرانی و فرهاد مجیدی را به همراه داشته باشد.

نیمه اول بدون اتفاق و موقعیت خاص دیگری خاتمه یافت تا اینکه در دقیقه ۵۰ البطائح موفق به گلزنی شد که کمک داور اول و VAR آن را مردود کردند تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود و فرهاد مجیدی با امیدواری بیشتری این دیدار را دنبال کند.

شاگردان مجیدی در دقیقه ۵۹ حمله خطرناکی تدارک دیدند که این موقعیت بی‌ثمر بود و چهار دقیقه بعد هم جدی‌ترین فرصت گلزنی آنها را لیاندرو هدر داد و در یک موقعیت عالی در محوطه جریمه البطائح، توپ را به دستان گلر حریف زد تا اتحاد کلباء در حسرت گل بماند.

فرهاد مجیدی پس از اخراج اشتباهات پیاپی داور را شمارش کرد و به بیرون از زمین هدایت شد

قایدی که در تلاش برای زدن دومین گل فصل خود و باز کردن دروازه البطائح بود، در دقیقه ۶۵ یک حمله جدی دیگر به وجود آورد که حرکت در عرض و شوت محکم او راهی اوت شد.

در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود و شاگردان فرهاد مجیدی عملکرد بهتری در لحظات آخر ارائه کرده و میل بیشتری به گلزنی در زمین البطائح داشتند، عصبانیت این سرمربی ایرانی و خروج او از محوطه فنی مربیان موجب شد با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شود.

فرهاد مجیدی که بارها نسبت به قضاوت داور و عدم اعلام خطا روی بازیکنانش به ویژه مهدی قایدی و نحوه آفسایدگیری کمک داور اول شدیدا اعتراض داشت، در دقیقه ۱+۹۰ و چهار دقیقه پیش از سوت پایان بازی، با اعلام داور چهارم به داور وسط از کنار زمین اخراج شد.

فرهاد مجیدی پس از دیدن کارت قرمز دوباره اعتراضش را به سمت کمک داور اول برد و به یکباره نحوه پریدن و حرکت کردن خطرناک بازیکن البطائح که خطا گرفته نشده بود را به نمایش گذاشت که تعجب گزارشگر الریاضیه را به همراه داشت.

این سرمربی در زمان خروج از کنار زمین به سمت جایگاه، رو به داور چهارم کرد و با دستان خود اشتباه داوری را به زبان انگلیسی شمارش کرد: «وان، تو، تری، فور، فایو»!

در ادامه بازی خیلی زود به جریان افتاد و دوباره شاگردان مجیدی دو حمله نصف و نیمه انجام دادند ولی در گلزنی بدشانس بودند و در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل در خانه البطائح خاتمه یافت تا اتحاد کلباء اولین امتیاز فصل را در روز اخراج سرمربی خود به دست بیاورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.