وزیر کشور با تاکید بر ضرورت برقی سازی ناوگان حمل و نقل گفت: ناوگان فرسوده باید به سرعت بازسازی و نوسازی شود.

وزیر کشور: بازسازی و نوسازی  ناوگان حمل و نقل در دستور کار قرار گیرد / ضرورت برقی‌سازی ناوگان

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تحویل ۴۷۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری و ۱۴۰۰ دستگاه ون به وزارت کشور که به مناسبت اربعین حسینی (ع) انجام شد با اشاره به انعقاد قراردادهایی برای نوسازی ۱۰ هزار وسیله نقلیه عمومی دیزلی و ۵ هزار خودرو برقی اظهار داشت: در نوبت بعد نیز بحث تاکسی‌ها و موتور سیکلت ها در دستور کار قرار خواهد داشت.

وزیر کشور با تاکید بر برقی سازی ناوگان گفت: در برنامه داشتیم حدود ۵۰ هزار تاکسی، ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار موتور سیکلت و حدود ۴ تا ۵ هزار اتوبوس را برقی سازی کنیم.

وحیدی با اشاره به اینکه جوانان و بخش اقتصادی باید بیش از پیش درگیر یک تولید واقعی باشند افزود: تولید واقعی جامعه را به حرکت درمی‌آورد و بخش خودرویی، در تمدن صنعتی کشور تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در حوزه تولید وسایل نقلیه عمومی عقب‌ماندگی داریم که باید رفع شود عنوان داشت: ضروری است که ناوگان فرسوده باید به سرعت بازسازی و نوسازی شود.

وحیدی به ارائه خدمات با کیفیت به مردم تاکید کرد و افزود: با مردمی سروکار دارید که امکان استفاده از خودروی شخصی را ندارند. به هر نحوی یا مسئولیت‌پذیری اجتماعی دارند یا از نظر مالی امکان خرید خودرو ندارند؛ لذا باید به بهترین شکل به آنها خدمات ارائه دهیم.

وزیر کشور تولید آمبولانس توسط شرکت تولیدی را مهم دانست و اظهار داشت: هزینه زیادی برای تأمین سوخت محصولات یورو ۶ نیاز است و می‌توانیم بخش زیادی از نیازهای خود را با محصولات یورو ۵ برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.