سریال نمایش خانگی «سووشون»، اقتباسی از رمان پر آوازه‌ی سیمین دانشور نویسنده شهیر ایران، در جدول پخش نمایش خانگی قرار گرفت.

سریال «سووشون» نرگس آبیار به زودی در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین، سووشون به کارگردانی نرگس آبیار از سریال‌هایی است که جایگاه ویژه‌ای را در تولیدات پلتفرم‌ها از آن خود خواهد کرد. تهیه‌کننده‌ی این سریال همچون سایر آثار نرگس آبیار محمدحسین قاسمی است.

پلتفرم نماوا که سریال‌های پرمخاطبی همچون «قورباغه» و «خاتون» را تولید کرده، با سرمایه‌گذاری صددرصدی سووشون را در جدول پخش خود قرار داده است.

تاریخ پخش این سریال که بیش از یک‌سال از شروع فیلمبرداری‌اش می‌گذرد، به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سریال «سووشون» نرگس آبیار به زودی در شبکه نمایش خانگی

مجموعه تلویزیونی سووشون بیانگر نقش مردم شیراز در مقابله با استعمار است.

سووشون اثری از سیمین دانشور در زمره برترین و پُرشمارگان‌ترین رمان‌های فارسی است و به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است.

سیمین دانشور زاده هشتم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۰۰ در شهر شیراز است.

نرگس آبیار کارگردان این مجموعه تلویزیونی نیز چندی پیش در توضیحاتی در شبکه‌های اجتماعی گفته بود: در رابطه با پروژه سووشون که بر اساس رمان شاخص سیمین دانشور شکل گرفته، لازم است که توضیحاتی را عنوان کنم. هرچند که ساخت این سریال در شیراز هزینه‌های بسیاری را به گروه تولید تحمیل می کرد اما با اصرار من قرار شد که برای انجام این پروژه به شیراز سفر کنیم تا صحنه های این سریال در شیراز فیلمبرداری شود. در واقع هدف ما این بود که معماری بناها و اتمسفر زیبای شیراز بتواند در سریال نشان داده شود. چراکه از نظر من شهرک‌های سینمایی در تهران برای نمایش تهران قدیم ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.