مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان همدان از پرداخت ۲هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۴۳ میلیارد تومان طی پنج ماهه نخست امسال از طریق صندوق امداد ولایت به نیازمندان استان خبر داد.

پرداخت ۴۳ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت همدان

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین، جعفر هاشمی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این صندوق با هدف جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیاز مندان تاسیس شد.

وی افزود: این صندوق پس از ۸ سال از تأسیس آن توانسته خدمات بسیار مطلوبی را به مددجویان و سایر اقشار جامعه و نیازمندان ارائه دهد و ما توانسته‌ایم بستر نذر نیکو و حسنه را در جامعه ارائه نماییم و به دنبال اشاعه و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور هستیم که رسانه‌ها در این جهت توانسته‌اند به درستی به ما کمک کنند.

 هاشمی ادامه داد: این صندوق از شهریور ۱۳۹۵ با مجوز بانک مرکزی در سطح استان فعالیت خودر را آغاز کرد و در حال حاضر با ۱۷۰ هزار مشتری به شبکه شتاب وصل است و کلیه خدمات شامل صدور آنی کارت برای مشتریان در محل شعبه و درخواست از شعبه مجازی، صدور کارت‌بانکی، کارت هدیه و بن کارت، حواله بین‌بانکی ساتنا و پایا ، اینترنت بانک و موبایل بانک، افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه را به مشتریان خود ارائه می دهد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان همدان با بیان اینکه در ۵ ماهه نخست پرداخت ۲ هزار و ۷۰۰  فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۴۳ میلیارد تومان انجام شده افزود: صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند.

 هاشمی ضمن قدردانی از همراهی مردم خیر، از نیکوکاران عزیز و آحاد مردم تقاضا کرد که با هم افزایی و افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت در قالب طرح کمک به قرض ماندگار و ترویج سنت قرض الحسنه شرکت نمایند تا بتوانیم با همکاری هم خدمات بیشتری را به نیازمندان جامعه ارائه دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.