رئیس پلیس راهور فراجا، گفت: ۸۰ درصد از زائران حاضر در کربلای معلا را ایرانیان تشکیل می دهند و برای تسهیل در حضور زائران دیگر، از مردم می خواهیم سفر خود را کوتاه کنند تا فرصت زیارت برای همه ایجاد شود.

۸۰ درصد زائران اربعین، ایرانی هستند / زائران برای بازگشت به کشور برنامه‌ریزی زمانی داشته باشند

سردار سیدکمال هادیانفر گفت: تردد در تمام مسیرهای مرزی به طور عادی و بدون مداخله در حال انجام است و امیدواریم این وضعیت تا زمان بازگشت زائران ادامه داشتنه باشد.

وی همچنین تنظیم در زمان بازگشت را عاملی مهم در جلوگیری از ترافیک جاده‌ای دانست و افزود: طبق توصیه‌های انتظامی به زائران پیشنهاد می کنیم که بیش از ۲ روز در عراق نمانند.

سردار هادیانفر همچنین به ترافیک سنگین زائران در مرزهای شلمچه و مهران اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۵ درصد ظرفیت پارکینگ این ۲ پایانه مرزی پُر شده است که نشان از استقبال گسترده مسافران از این مسیر دارد.

وی تاکید کرد: زائران از نزدیک‌ترین پایانه مرزی به محل زندگی خود استفاده کنند زیرا علاوه بر سهولت سفر در مسیر رفت، در زمان بازگشت نیز با مشکل کمتری مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور فراجا در پایان با اشاره به نزدیک شدن به آستانه اربعین و افزایش موج ترافیکی زائران، اظهار داشت: زائران از مرزهای جایگزین همچون باشماق، تمرچین و خسروی استفاده کنند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.