مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: ۵۰۰ هزار نفر عضو شبکه نیکوکاری مازندران هستند.

۵۰۰ هزار نفر عضو شبکه نیکوکاری مازندران هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، میثم معافی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه ۸۲ هزار مددجوی رسمی داریم، از ۲۰۰ هزار مراجعه غیررسمی به این نهاد خبر داد.

وی با اعلام اینکه ساخت یک هزار و ۵۳۷ مسکن در دستور کار قرار دارد، افزود: در هفته دولت ۲۰۰ مسکن محرومین تحویل و ساخت ۲۰۰ مسکن نیز آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران اضافه کرد: ۸۷ میلیارد تومان ودیعه مسکن برای ۱۱ هزار و ۵۰۰ مستاجر درنظر گرفته شده است.

محدویتی در اهدا جهیزیه نداریم

معافی با اشاره به اینکه برای اهدا جهیزیه محدودیتی نداریم، خاطرنشان کرد: منتظر کارت عروسی هستیم تا جهیزیه اهدا کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به اینکه ماهیانه ۶۵ میلیارد تومان مستمری پرداخت می کنیم، افزود: در سالجاری ۱۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای ۱۶ هزار ۵۰۰ فرصت شغلی درنظر گرفتیم.

معافی ادامه داد: از زمان کرونا تاکنون ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلان به ۵۰ هزار فرصت شغلی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه فعالیت پویش های نیکوکاری اطعام، اکرام و ایتام ۱۴۰ درصد رشد داشته است، گفت: تنها از ۲۰ درصد ظرفیت مردمی استفاده شده و ۸۰ درصد ظرفیت مردم آزاد نشده است.

دو برابر سپرده خیرین، تسهیلات به نیازمندان ارائه می شود

در ادامه مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران گفت: جامعه هدف صندوق، مددجویان و نیازمندان هستند و تا سقف ۱۰ میلیون تومان هیچ دستمزدی دریافت نمی کنیم.

احمد سعادت با اعلام اینکه وام هایی که تا سال ۹۵ کمیته امداد پرداخت کرد به صندوق محول گردید، افزود: ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام های قبل از سال ۹۵ بود که در حال دریافت اقساط آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۸ و نیم میلیون مشتری در سطح کشور و ۲۱۵ هزار مشتری در مازندران با صندوق ارتباط دارند، ادامه داد: هر خیری بخواهد منابعی را در اختیار صندوق بگذارد، ۲ برابر آن را به همان خیر واگذار می کنیم تا در اختیار نیازمندان قرار دهد.

سعادت با اشاره به اینکه افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت بصورت دیجیتال است، گفت: مشتریان صندوق می توانند از خدمات کارت شتاب، اینترنت بانک، تلفن بانک و موبایل بانک استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.