«با کاروان فرهنگ» ویژه برنامه‌های شبکه کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو، ۱۰ تا ۱۲ شهریور از این شبکه پخش می‌شود.

پخش اخبار نمایشگاه مسکو در شبکه کتاب ایران

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی شبکه کتاب، ویژه برنامه «با کاروان فرهنگ» روز جمعه (۱۰ شهریور) با عنوان «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش مطالعات ایرانشناسی» با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری رویدادهای کتاب و کتابخوانی و حمید حسام نویسنده و معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پخش خواهد شد.

این برنامه روز شنبه (۱۱ شهریور) با عنوان «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش و غنای دیپلماسی فرهنگی مابین ایران و روسیه» با حضور علی رمضانی مدیر عامل خانۀ کتاب و ادبیات ایران و بهناز ضرابی نویسنده و کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و روز یکشنبه (۱۲ شهریور) با عنوان «نقش نمایشگاه مسکو در گسترش مطالعات اسلامی در روسیه و کشورهای CIS» با حضور اسماعیل جانعلی‌پور مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و دبیر رویدادهای کتاب و کتابخوانی، برگزار می‌شود.

پخش اخبار نمایشگاه مسکو در شبکه کتاب ایران

بر اساس این گزارش، در این نشست‌ها ارتباط زنده هم با محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو با خبرنگار شبکه کتاب نیز برقرار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده این ویژه برنامه‌ها به نشانی ketab.tv مراجعه کنند.

همچنین منصوره محمدی به عنوان تصویرگر و محمدعلی قربانی به عنوان خوشنویس در غرفه جمهوری اسلامی یاران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو، از سال ۱۹۹۸ هر ساله در مسکو برگزار می‌شود و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهان از لحاظ تنوع فرهنگی است. هر سال بیش از ۳۰۰ ناشر از کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. این نمایشگاه به لحاظ تنوع و جذابیت برنامه‌های غرفه‌دارانش در جهان مشهور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.