آیت‌الله خاتمی گفت: هنوز در بسیاری از حوزه ها بهره‌وری بسیار پایین است، هر چند تلاش و راه حل‌هایی ارائه می شود، اما کافی نیست.

امام جمعه زنجان در جشنواره شهید رجایی: بهره‌وری بسیاری از حوزه‌ها پایین است/مدیران مشکلات مردم را از نزدیک ببینند

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم در این برنامه ضمن خداقوت به مدیران استانی گفت: پست و عمر خدمتی بسیار کوتاه است و مدیران باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند تا بعدها پشیمانی نباشد.

وی ادامه داد: هنوز در بسیاری از حوزه ها بهره‌وری بسیار پایین است، هر چند تلاش و راه حل‌هایی ارائه می شود، اما کافی نیست. از مدیران درخواست دارم در میان مردم و مناطق محروم و دورافتاده حضور مستمر داشته باشند تا از نزدیک با مشکلات آشنا شوند.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: فرصت خدمت بسیار کوتاه است و اکر مدیران عاقبت به خیری را می‌خواهند باید با تمام تلاش و انگیزه به ولی نعمتانمان خدمت‌رسانی کنند؛ این انقلاب برای مردم است و باید تلاش مضاعف برای خدمت به مردم کرد.

محسن افشارچی استاندار زنجان نیز در این برنامه گفت: مدیری به درد استان می‌خورد که ریسک‌پذیر و شجاع باشد و بتواند بیشترین اعتبارات را از مسئولان ملی برای طرح‌های استانی جذب کنند.

وی با بیان اینکه مدیراستانی باید ارتباط خوب و سازنده‌ای با وزارت‌خانه داشته باشد و هرچقدر قدرت چانه‌زنی بالایی برای جذب اعتبارات داشته باشد به همان قدر موفق است، مطرح کرد: مدیران نسبت به کارهای تحت مسئولیت خود اهتمام جدی داشته باشند. از سوی دیگر باید مدیران وارد دنیای تکنولوژی شوند و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین کارها را به نحو احسن انجام دهند.

استاندار زنجان اضافه کرد: مدیران باید چاره کنند که تخت عنوان تکنولوژی چه خدماتی را می‌توانند به مردم ارائه کنند و قطعاً همین موضوع افزایش رضایت مردمی را به همراه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های مهم دستگاه اجرایی ، تعامل آن با مدیران استانداری است و قطعاً این امر به پیشبرد امورات کمک می‌کند.

افشارچی در پایان به موضوع معیشت کارکنان دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: واقعیت این است به دلیل تورم، وضعیت معیشتی کارکنان خوب نیست و مدیران با تعامل با وزارت‌خانه‌ها باید این گونه مسائل را نیز پیگیری کنند.

جشنواره شهید رجایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت صبح امروز در محل همایش‌های بین‌المللی مهرانه با حضور مسئولان استانی و مدیران کل برگزار شد. طبق گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان عملکرد ۷۰ دستگاه مشتمل بر ۵۷ دستگاه اجرایی و ۱۳ بانک دولتی استان ارزیابی شد.

بر اساس نتایج کلی ارزیابی عملکرد به ترتیب شرکت برق منطقه‌ای زنجان، شرکت آب و فاضلاب استان، اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و نهایتاً شرکت غله و خدمات بازرگانی بالاترین امتیاز در مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی استان را کسب کردند. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.