۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 910675

باشگاه تاتنهام مذاکرات برای جذب آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، را به صورت رسمی با این باشگاه آغاز کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، بارسلونا از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال فروش فاتی بود اما او تمایلی به ترک این باشگاه نداشت و امیدوار بود که بتواند خودش را بار دیگر در این تیم ثابت کند. 

با این حال، ژاوی دیگر اعتقادی به حضور این بازیکن در ترکیب تیمش نداشت و به مدیران بارسا اعلام کرده بود می‌توانند هرچه زودتر با فروش او برای تأمین بودجه جذب بازیکنان مدنظرش اقدام کنند. 

حالا مقاومت این ستاره اسپانیایی هم شکسته و او آماده است تا با ترک آبی اناری‌ها تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش بدست آورد و دو مشتری جدی از لیگ جزیره  دارد که شامل چلسی و تاتنهام هستند که ظاهراً شانس دومی بسیار بیشتر است. 

فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده مذاکرات برای انتقال فاتی به تاتنهام به صورت رسمی آغاز شده و دو باشگاه در حال حاضر مشغول بررسی شرایط برای رسیدن به توافقی هستند که مورد تأیید هر دو طرف باشد. 

بارسا تأکید دارد این انتقال باید تنها به صورت قرضی انجام شود و آن‌ها حاضر به فروش کامل این بازیکن نیستند اما خواهان پرداخت تمامی دستمزد او از سوی تاتنهام هستند و شاید توافق بر سر این موضوع کمی دشوار به نظر برسد. 

چلسی هم علاقه زیادی به جذب فاتی دارد اما هنوز هیچ پیشنهادی به صورت رسمی از سوی این باشگاه به دست بارسلونا نرسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.