۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 910730

بازگشت کاپیتان سابق تیم ملی ایران به فولاد خوزستان در حالی منتفی شد که سرمربی پیشین این تیم به شدت به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن بود.

بازگشت دژاگه به فولاد خوزستان منتفی شد

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس تیم فولاد خوزستان درحالی برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت که هفته گذشته این باشگاه بعد از کسب نتایج ضعیف و شکست سنگین برابر ملوان بندرانزلی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد همکاری خود با علیرضا منصوریان را قطع کرده است. از همین رو این تیم امشب بدون سرمربی به مصاف شاگردان یحیی گل محمدی می رود.

یکی از خواسته‌های منصوریان سرمربی اخراجی فولادی‌ها بازگشت اشکان دژاگه به این تیم بود که با پایان لیگ بیست و دوم قرارداد این بازیکن نیز با فولادی‌ها به اتمام رسید. دژاگه نیز به درخواست فولادی‌ها چراغ سبر نشان داد اما با توجه به پر بودن لیست بزرگسالان فولاد با حضور ۲۰ بازیکن منصوریان باید یکی از بازیکنان را از لیست خود خارج می‌کرد تا بتواند کاپیتان سابق تیم ملی ایران را به خدمت بگیرد.

با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران امشب بسته خواهد شد و انتخاب سرمربی جدید فولاد به بعد از بازی امروز این تیم با پرسپولیس موکول شده است بدین ترتیب باید حضور کاپیتان سابق تیم ملی ایران را در فولاد منتفی بدانیم. هر چند با توجه به اینکه دژاگه بازیکن آزاد محسوب می‌شود در صورت داشتن پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری می‌تواند به تیمی که خواهان این بازیکن است بپیوندد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.