منابع فلسطینی با اشاره به یورش امروز نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به اردوگاه طولکرم از شهادت یک جوان فلسطینی در اثر تیراندازی این نیروها خبر دادند.

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، منابع محلی اعلام کردند که یک جوان فلسطینی ظهر امروز چهارشنبه در اردوگاه طولکرم به ضرب گلوله سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به شهادت رسیده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نام این جوان فلسطینی «عبدالقادر زقدح» است که در اثر تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به شهادت رسیده است.

منابع محلی اعلام کردند که نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان امروز با یورش به اردوگاه طولکرم اقدام به برچیدن برخی موانع تعبیه شده از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین کردند.

براین اساس، مبارزان مقاومت این موانع را در راستای مقابله با یورش‌های نظامی گاه و بی‌گاه ارتش رژیم صهیونیستی ایجاد کرده بودند.

در پی این اقدام درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در طولکرم رخ داد که در نتیجه آن یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

محافل فلسطینی در کرانه باختری، تحولات امروز در کرانه باختری را رخدادی خطرناک توصیف کرده و تاکید کردند که این اتفاقات بیانگر تعهدات امنیتی تشکیلات خودگردان به رژیم صهیونیستی است.

گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله گردان‌های شهدای الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) به این رخداد واکنش نشان داده و تاکید کردند که قطعا انتقام خون این شهید را خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.