معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: با پیگیری‌های انجام شده در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۲، تعداد ۲۴۲ رای قلع صادره در کمیسیون ماده صد به مرحله اجرا درآمده است.

اجرای ۲۴۲ رای کمیسیون‌های ماده صد در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۲

به گزارش قدس خراسان، حسین عبدالله‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۲،تعداد ۲۴۲ رای قلع صادره در کمیسیون ماده صد به مرحله اجرا درآمده است، که در این راستا شهرداری منطقه ۱۲ با ۵۴ مورد بیشترین و منطقه ۸ با ۴ رای کمترین میران آراء اجرا شده قلع را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری افزود: علیرغم اطلاع رسانی‌های صورت گرفته و ارائه اخطار به متخلفین ساختمانی توسط واحدهای نظارت ساختمانی شهرداری در سطوح مناطق ۱۳ گانه شهر مقدس مشهد، با سهل‌انگاری و عدم توجه به اخطارهای قانونی توسط برخی از سازندگان ساختمانی، پس از ارائه اخطار و پیش بینی فرصت قانونی برای رفع خطر و خلافی ساختمانی با اصرار بر تخلف برخی از مالکین، کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها نیز نسبت به صدور آراء قطعی در حوزه تخلفات ساختمانی اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: بارها از سازندگان خواسته شده است که با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی، فنی و بهداشتی موجبات به خطر انداختن جان و مال شهروندان عزیزمان را فراهم ننمایند، لذا بدیهی است در این راستا با تخلف‌های ساختمانی مماشات صورت نخواهد پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.