مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات با بیان اینکه مشکلی از نظر تخصصی در حوزه عملیات مورد تقاضا نداریم گفت: خطوط لوله از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری گاوازنگ عبور نکرده است. 

خطوط لوله از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری عبور نکرده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ علی جعفر آقایی، در نشست خبری با بیان اینکه سالیانه حدود ۶.۵ میلیارد لیتر نفت خام و ۶.۵  میلیارد لیتر خوراک و فراورده‌هایی نفتی انتقال داده می شود اظهار کرد:حجم انتقالی روزانه از استان ۷۵۰متر مکعب است و ۱۵ استان را زیر پوشش داریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص عملکرد این شرکت در حوزه های مختلف و نگهداری تجهیزات افزود: مشکلی از نظر تخصصی در حوزه عملیات مورد تقاضا نداریم و توان افزایش تا ۲۰ درصد ظرفیت را داریم و در روزهای سخت اقدامات تخصصی توسط نیروهای کار آزموده شرکت انجام می شود. 

جعفر آقایی  با اشاره به اینکه شرکت خطوط لوله و مخابرات کار انتقال مواد نفتی از جمله فرآورده‌های نفت خام را از مبدا تا مقصد مشخص را به عهده دارد، افزود: ماموریت انتقالی این شرکت از استان البرز با ۲ رشته لوله ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ آغاز و به مقصد تبریز منتهی می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت تحت مدیریتش سوخت رسانی به سه نیروگاه را برعهده دارد ادامه داد: سوخت رسانی نیروگاه اردبیل، سلطانیه و مسیر منتهی به ارومیه نیز از دیگر وظایف شرکت است..

سرقت تجهیزات خطوط لوله و مخابرات موضوع دیگری بود که جعفر آقایی از آن با عنوان مشکلات شرکت ذکر کرد و گفت: خسارت ناشی از سرقت ها مشکلاتی را برای مجموعه ایجاد می کند.

این مسئول در پاسخ به سوالی در خصوص عبور لوله های خطوط لوله از داخل ورزشگاه در دست احداث افزود:از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خطوط لوله و مخابرات عبور نکرده است شاید لوله های گاز عبور کرده است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال غرب انتقال پایدار و بی وقفه فراورده های نفتی به عنوان ماموریت اصلی شرکت های ۱۲گانه خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ذکر کرد و گفت: سوخت‌رسانی به ۴ استان شمال غربی کشور از جمله زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، تامین خوراک نفت خام پالایشگاه تبریز، تامین بخشی از خوراک نفتا پتروشیمی تبریز و تامین سوخت مایع نیروگاه های سبلان اردبیل، سلطانیه زنجان و سیکل ترکیبی از وظایف شرکت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.