وبسایت اسپورت مدیاست ایتالیا بیوگرافی جالبی از مهدی طارمی منتشر کرده که با نقل قول‌هایی از دستیار ایتالیایی امیر قلعه‌نویی تکمیل می‌شود.

مربی ایتالیایی تیم ملی برای طارمی ترکاند!

به گزارش قدس آنلاین، در داستان زندگی او، هیچ اثری از پسر فقیر در حال بازی با توپ پارچه ای وجود ندارد. خانواده ثروتمند با پدری که یک فوتبالیست حرفه ای بود، تا جایی که زندگی راحت را برای تمام خانواده تضمین می‌کرد. برادر بزرگترش محمد در سال 2021 و در سن 32 سالگی به فوتبالش پایان داد، او در پست هافبک با پیراهن پارس جم و ایرانجوان به میدان رفت. خانواده آنها با یک مادر و یک خواهر تکمیل می‌شود - مستقر در بوشهر، سواحل جنوب غربی ایران.

پسرهای بوشهری معمولاً به اسب سواری یا ماهیگیری علاقه دارند اما مهدی بلافاصله بعد از شناخت خود، توپ را انتخاب کرد. در ده سالگی به باشگاه جوانان برق پیوست اما قبل از اینکه به تیم بزرگسالان برود، باید خدمت سربازی خود را می‌گذراند تا اینکه در سال 2013 در سن 21 سالگی با ایرانجوان قرارداد امضا کرد.

به احتمال زیاد خدمت سربازی در ارتش باعث تقویت حس نظم و انضباط شده که از نمایش او کاملا به چشم می‌خورد و کسانی که او را به خوبی می شناسند مانند آنتونیو مانیکونه بر آن تاکید می کنند. هافبک سابق تیم های اینتر، جنوا و اودینزه که یک ماه پیش به تیم ملی ایران پیوسته، می‌گوید: «مهدی پسر استثنایی است، از نظر انسانی او یک فرد بزرگ و یک نیروی محرکه واقعی است؛ یک رهبر.»

مانیکونه که با ایران در جام ملتهای آسیا شرکت خواهد کرد، اضافه می‌کند: «او بازیکنی است که همیشه و در هر صورت گل می زند. او گل‌های بسیار زیبایی می‌زند، مانند گلی که به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا زد که جایزه پوشکاش را برای بهترین گل سال 2021 به ارمغان آورد.»

مربی تیم ملی ایران به این وبسایت ایتالیایی گفت: «در پورتو او به عنوان مهاجم اول بازی می کند و این کار را خیلی خوب انجام می دهد. در تیم ملی ایران او را به عنوان مهاجم دوم در کنار سردار آزمون داریم که اکنون در آاس رم است. او می تواند هر کاری که یک مهاجم باید کند، انجام دهد.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.