نخستین اکران مردمی فیلم سینمایی «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی با حضور تعدادی از بازیگران این فیلم در یکی از پردیس‌های سینمایی تهران برگزار شد.

تهیه کننده «بعد از رفتن»: سینمای ایران تک ژانری شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، پردیس سینمایی اطلس مال شامگاه چهارشنبه میزبان نخستین اکران مردمی فیلم سینمایی «بعد از رفتن» با حضور رضا نجاتی کارگردان، محمود بابایی تهیه‌کننده و هنرمندان و عوامل فیلم بود.

در این اکران، بهرام شاه‌محمدلو، پوریا رحیمی‌سام، یسنا میرطهماسب از بازیگران فیلم، هنرمندانی از جمله بهرنگ علوی، راضیه برومند، امید شمس، هادی نائیجی، مهلقا می‌نوش، محمد ثریا، سعید کشاورز، امیر مهندسیان، رضا گمینی و عوامل فیلم حضور داشتند.

پیش از نمایش فیلم، عوامل با حضور روی سن به مهمانان خوشامد و خیرمقدم گفتند.

تهیه کننده «بعد از رفتن»: سینمای ایران تک ژانری شده است

بهرام شاه‌محمدلو در ابتدا گفت: من نقش بسیار کوچکی در فیلم «بعد از رفتن» ایفا کردم اما افتخار می‌کنم که در این پروژه در کنار محمود بابایی تهیه‌کننده، رضا نجاتی کارگردان و عوامل حضور داشتم. همچنین باید بگویم در کنار کارگردان جوان اثر بسیار یاد گرفتم و می‌دانم آینده خوبی در انتظارش خواهد بود.

وی تاکید کرد: مطمئنم که این فیلم هیچ جهت سطحی خاصی ندارد و من زمانی که فیلمنامه را خواندم به دلیل فکر پشت فیلم و فیلمنامه پذیرفتم که در «بعد از رفتن» حضور پیدا کنم. البته قطعا عوامل پروژه نیز برایم مهم بودند.

سپس رضا نجاتی کارگردان اثر مطرح کرد: اگر فیلم ما را دوست داشتید، آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهید. ما متاسفانه لذت تماشای فیلم و همچنین لذت بردن از فیلم را از دست داده‌ایم که امیدوارم این حس به مخاطب و سینما بازگردد.

اولین اکران مردمی «بعد از رفتن»/ این فیلم را ببینید

پوریا رحیمی‌سام در ادامه گفت: از همه شما که امشب و در این شرایط عجیب و پیچیده به سینما آمدید و هنوز آن را تنها نمی‌گذارید، تشکر می‌کنم. امیدوارم از پس این روزهای سخت سینما دوباره به اولویت زندگی‌مان بازگردد.

بهرنگ علوی که مهمان این اکران بود، مطرح کرد: افتخار می‌کنم مهمان پروژه‌ای هستم که کارگردان جوان و فیلم‌اولی و تهیه‌کننده خوش‌فکر دارد. رضا نجاتی از مکتب فیلم کوتاه آمده است و وظیفه خود می‌دانستم حمایت کنم، جدا از اینکه در این اثر بازیگران درجه یکی حضور دارند.

وی افزود: همه گروه‌هایی فیلم تولید می‌کنند، به اکران‌های مردمی بسیار فکر می‌کنند. ‌ امید ما اهالی سینما مردم هستند که چراغ سالن‌های سینما را روشن نگه می‌دارند و باعث دلگرمی ما می‌شوند. امیدوارم از تماشای «بعد از رفتن» لذت ببرید.

یسنا میرطهماسب دیگر بازیگر فیلم نیز گفت: امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید.

در پایان محمود بابایی تهیه کننده فیلم «بعد از رفتن» هم بیان کرد: در این سینمای تک ژانری که مردم ترجیح می‌دهند آثار کمدی را دنبال کنند، شما انتخاب کردید سینمای اجتماعی را دنبال کنید. امیدوارم از تماشای فیلم لذت ببرید.

صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها و با حضور بهرام شاه محمدلو و احترام برومند و بازی روشنک گرامی، یسنا میرطهماسب، عرفان ناصری، خسرو احمدی، الهه افشاری، محمد ساربان، مسعودخانی، امیر ستوده و بازیگر کودک حامی ترابی، بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم که روایتی از فراق یک عشق گمشده است، آمده: «آرش بریده از خانه و خانواده، پس از سال‌ها بی‌خبری ردی از عشق رفته‌اش، آرامش زندگی‌ او را بهم می‌ریزد و بهانه‌ای می‌شود برای بازگشت»

پخش این فیلم را که محصول بنیاد سینمایی فارابی‌ است، موسسه شهرفرنگ بر عهده دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.