فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دولت زیرساخت های لازم را برای تردد زوار فراهم کرده است و تمام ظرفیت های انتظامی برای تسهیل تردد زائران به کار گرفته می شود.

فرمانده کل انتظامی کشور: دولت زیرساخت های لازم را برای تردد زوار فراهم کرده است

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران، با تقدیر از فعالیت تمامی رده های انتظامی در خدمات رسانی به زوار، گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات انتظامی در مرزهای کشور مثبت و مناسب بوده است. 

وی با اشاره به اینکه دولت زیرساخت های لازم را برای تردد زوار فراهم کرده است، بیان کرد: تمامی ظرفیت های انتظامی برای تسهیل تردد زائران تا پایان ماموریت اربعین به کارگرفته می شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون تردد زائران در گیت ها در کمترین زمان ممکن انجام می شود و طرف عراقی نیز نهایت همکاری را با کشورمان در این زمینه انجام می دهد.

سردار رادان با بیان اینکه پیش بینی می شود طی سه روز آینده شاهد حجم زیادی از زائران در مرزهای کشور به خصوص در مرز مهران باشیم، تصریح کرد: نیروهای انتظامی در رده های مختلف برای این روزهای شلوغ در آمادگی کامل به سر می برند.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه همه رده های انتظامی و مرزبانی آماده ارائه خدمات به زائران می باشند، اظهار کرد: گشت های پلیس به طور مستمر در سطح شهر مهران به خصوص پارکینگ ها برای برقراری امنیت فعال هستند و هیچ گونه جای نگرانی برای زائران وجود ندارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال کشور عراق نهایت همکاری را با ما در بحث تردد داشته است، اظهار کرد: امسال همه ارگان ها و دولت محترم از لحاظ آماده سازی زیر ساخت پای کار بودند و خوشبختانه اقدامات انتظامی هم در مرز های کشور مثبت و مناسب بوده است.

پایان پیام /

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.