رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: جریان یا شبکه ای وجود دارد که در تلاش است دولت را به مسیری بکشاند تا در زمین دیگری بازی کند و به موفقیت نرسد.

رییس کمیسیون صنایع: جریانی در تلاش برای جلوگیری از موفقیت دولت است

به گزارش قدس خراسان، عزت الله اکبری روز جمعه در نشست شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی که با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و مدیران حوزه صنعت استان خراسان رضوی در محل شهرک صنعتی توس برگزار شد، اظهار کرد: ما از این دولت حمایت می کنیم و می خواهیم که به موفقیت برسد زیرا در صورت عدم توفیق دولت همه ضرر می کنند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مسوولان دستگاه های اجرایی را در خط مقدم رساندن دولت به موفقیت ذکر و بیان کرد: شما مسوولیت مضاعف دارید، در هیچ جا از قانون گفته نشده است که فردی کار نکند، کار برای مردم جهاد است، گاه مدیری می خواهد خوب کار کند و کار مردم را انجام دهد اما برخی به او اجازه نمی دهند، این موضوع قابل درک نیست که در دستگاه اجرایی یکی بخواهد کار کند و دیگری نگذارد و من این موضوع را به رئیس جمهور نیز گفته ام.

وی گفت: مشکل کشور این است که دستگاه های اجرایی کار مردم را راه نمی اندازند، گیر کشور هم همین جاست، وزرا و مسوولان با حسن نیت هستند اما دستگاه اجرایی که در خط مقدم مواجهه با مردم است درست عمل نمی کند.

اکبری افزود: دستگاه های اجرایی واقع در خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس مسوولیت مضاعف دارند زیرا باید در جوار حضرت رضا(ع) الگویی برای همه مردم کشور باشند و فوری کار مردم را انجام دهند و در هیچ جا کم نیاورند.

فرشاد مقیمی، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز در این نشست با اشاره به این که نخستین شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت در دوره مدیریتی جدید این سازمان در خراسان رضوی شکل گرفته است گفت: هدف کلی برگزاری این نشستها ایجاد هماهنگی بین بخش خصوصی و دولت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.