رسانه‌های عربی از جزئیات پیشنهاد جدید الاتحاد به لیورپول برای جذب محمد صلاح پرده برداشتند.

جزئیات پیشنهاد الاتحاد به صلاح؛ در حد کریس رونالدو!

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه  الاتحاد همچنان از تلاش برای جذب محمد صلاح، ستاره اصلی و بهترین گلزن لیورپول، دست برنداشته است.

الاتحاد در هفته گذشته نشان داد برای به خدمت گرفتن صلاح جدی است. باشگاه عربستانی چند پیشنهاد پیاپی به باشگاه لیورپول و به شخص صلاح ارائه داد که رسانه‌ها از این پیشنهادها به عنوان پیشنهادهایی نجومی اسم بردند اما تا این لحظه زردپوشان شهر ریاض نتوانسته‌اند رضایت لیورپول را جذب کنند و در عین حال خبرهای ضد و نقیضی درباره موافقت یا مخالفت صلاح مخابره شده است.

اما امروز رسانه‌های عربی خبر دادند الاتحاد بعد از رد شدن پیشنهاد اخیرش با یک پیشنهاد نجومی دیگر به سراغ لیورپول رفته است. این پیشنهاد با ادعای رسانه‌ها در عربستان چهار ساله است.

بر اساس پیشنهاد جدید الاتحاد، محمد صلاح در این چهار سال بین 500 تا 600 میلیون دلار دستمزد می‌گیرد و از طرف دیگر حق پخش تصاویر او به مدت سه سال در اختیار خودش خواهد بود. او در عین حال به عنوان سفیر عربستان قراردادی با وزارت گردشگری امضا خواهد کرد.

همین رسانه‌ها مدعی هستند صلاح به الاتحاد اعلام کرده در صورت موافقت لیورپول، با این پیشنهاد موافق است و راهی ریاض خواهد شد.

پیش از این اعلام شد لیورپول پیشنهاد 170 میلیون یورویی الاتحاد را رد کرده است. رسانه‌های عربی می‌گویند جدیدترین پیشنهاد عربستانی‌ها به مبلغ 220 تا 230 میلیون یورو به دفتر لیورپول ارسال شده است و تا این لحظه الاتحاد پاسخی دریافت نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.