فرمانده انتظامی استان هرمزگان از پیگیری جدی به منظور دستگیری مدیرعامل شرکت کلاهبرداری خودرو از طریق اینترپل خبر داد.

پیگیری دستگیری مدیرعامل پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری خودرو از طریق اینترپل

به گزارش قدس آنلاین،  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: با تلاش همه‌جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان ۱۳ نفر عاملان کلاهبرداری ۱۰ هزارمیلیاردی با ۱۲۰۰ نفر شاکی در استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته وی، این شرکت فروش خودرو با تبلیغات واهی با فریب و نیرنگ به بهانه ثبت‌نام خودرو از صدها نفر کلاهبرداری کرده که پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های دقیق صورت‌گرفته توسط کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی مشخص شد که متهمان در پوشش یک شرکت پس از جلب‌اعتماد مال‌باختگان مبالغی را جهت ثبت‌نام خودرو از آنان دریافت کرده و به تعهدات خود عمل‌نکرده و متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات آدرس و مخفیگاه متهمان اصلی در داخل و خارج استان شناسایی و با هماهنگی قضایی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های فنی صورت‌گرفته به بزه انتسابی و کلاهبرداری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال از ۱۲۰۰ شهروند اعتراف کردند.

جاویدان ادامه داد: باتوجه‌به خروج مدیرعامل شرکت به خارج از کشور قبل از شروع پرونده در سریع‌ترین زمان از طریق پلیس بین‌الملل فراجا و پلیس اینترپل اقدام و تمهیدات لازم در جهت دستگیری و استرداد وی به کشور انجام گردیده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۱۳ نفر از اعضای این باند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و هماهنگی‌های لازم نیز جهت توقیف دارایی و اموال منقول و غیرمنقول این باند انجام شده است که تعدادی از اموال آنان تاکنون توقیف شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.