رئیس ستاد اربعین گفت: میزان زائرانی که از مرزها عبور کردند بیش از ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۲ درصد افزایش زائر را شاهد هستیم.

میراحمدی: زائران اربعین نسبت به سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته‌اند

به گزارش قدسآنلاین به نقل از ایسنا، مجید میراحمدی با اشاره به آخرین آمارها از حضور ایرانیان در راهپیمایی اربعین، اظهار کرد: وضعیت بسیار خوب و اطمینان بخشی را در همه مرزهای شش‌گانه شاهد هستیم. مرز شلمچه که دومین مرز رفت و آمد زائران بعد از مرز مهران است در اوج خروج آنان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در ۲۴ ساعت عبور کردند.

وی افزود: با تلاش دولت و هماهنگی‌هایی که با دولت عراق انجام شده است، اگر روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر هم از مرز شلمچه عبور می‌کردند، نگرانی نداشتیم. توصیه به زائران این است که فرصت باقی است و شرایط هم در کشور و هم در عراق خوب است و می‌توانند زیارت و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را داشته باشند.

رئیس ستاد اربعین اظهار کرد: میزان زائرانی که از مرزها عبور کردند بیش از ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۲ درصد افزایش زائر را شاهد هستیم. میزان ورود زائران به خاک کشور ما هم نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.