۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
کد خبر: 911638

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی بندرلنگه در یک عملیات منسجم و مشترک پلیسی موفق به کشف ۵۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

کشف ۵۰۰ کیلو تریاک در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی بندرلنگه با همکاری عوامل دریابانی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابجایی موادمخدر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بندرلنگه با همکاری مامورین پاسگاه انتظامی برکه، رستاق و عوامل دریابانی با تشکیل چند اکیپ با کنترل نامحسوس و گشت زنی در محور گریز واقع در حوزه استحفاظی شهرستان، یک دستگاه خودرو کوئیک، یکدستگاه پرایدوانت و ۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان را مشاهده و به آنان دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان تصریح کرد: رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس و علائم بازدارنده با تغییر مسیر اقدام به فرار کردند که باتوجه به سرعت عمل ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودورها متوقف و در بازرسی از آن، ۵۵۰ کیلوگرم نوع تریاک کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری قاچاقچیان و پیگیری پلیس جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر این باند، تصریح کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو به همراه ۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.