رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: تیم پزشکی اعزامی شهرداری مشهد طی مدت ۶ روز به ۳۵۰ نفر از زائران اربعین حسینی خدمات درمانی، پرستاری و دارویی رایگان ارائه داده است.

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۳۵۰ نفر از زائران اربعین حسینی

به گزارش قدس خراسان، قاسم زوکی‌نژاد با بیان اینکه در این تیم از توان ۲ پزشک و ۳ پرستار برای خدمت به زائران استفاده می‌شود، اظهار کرد: بر اساس نیاز سنجی های انجام شده در موکب‌های نجف اشرف و اتوبوسرانی خدمات بهداشتی و درمانی به زائران و پرسنل شهرداری مشهد تا پایان مراسم اربعین حسینی به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس اظهار کرد: بیشترین مراجعات با ابتلای زائران به سرماخوردگی، بدن درد، مسمومیت‌ها و بیماری‌های گوارشی گزارش و بعد از آن گرمازدگی و التهابات پوستی مورد ثبت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: یک دستگاه آمبولانس، با حضور یک نفر راننده و یک نفر کمک راننده نیز به منظور انتقال زائران نیازمند به خدمات بیمارستانی در نجف اشرف مستقر شده است.

زوکی‌نژاد گفت: ۱۱۰ قلم دارو و ۸۰ قلم تجهیزات مصرفی پزشکی در راستای خدمات رسانی بهتر به زائران در اختیار تیم پزشکی قرار دارد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس اجتماع میلیونی اربعین حسینی را تجلی شکوه و به هم پیوستگی امت اسلام عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های مختلفی در این راستا ویژه ایام اربعین امسال تعریف شد که امیدوارم شاهد خدمات رسانی مطلوب به زائران اباعبدلله الحسین (ع) در کشور عراق باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.