رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با بیان اینکه اکنون قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج با یک رام قطار در حال خدمات رسانی رایگان به شهروندان است، گفت: رام دوم قطار شهری در ماه آتی از شرکت واگن سازی تهران به این خط ملحق خواهد شد.

رام دوم قطار شهری کرج آماده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس ، علیرضا رحیمی،  عضو و نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، در جمع اصحاب رسانه، گفت: پیگیری‌های برای خرید ۷ رام قطار جدید با وزارت کشور انجام شده و این موضوع توسط مدیریت شهری در حال پیگیری است که امیدواریم هر چه سریعتر این پیگیری‌ها به نتیجه برسد تا مقدمه ای برای بهره برداری از خط مترو کرج صورت باشد.

رحیمی گام بعدی در تکمیل قطار شهری را راه اندازی ادامه خط ۲ ازk تاq در پایان سال جاری عنوان کرد و افزود: توافقات نهایی برای خرید تجهیزات برقی و سیگنالینگ مورد نیاز برای راه اندازی خط ۲ قطار شهری بین چهار راه طالقانی و ایستگاه شهید سلطانی صورت گرفت. 

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر با اشاره به فرآیند اختصاص زمین در حاشیه دانشگاه خوارزمی برای دپو و مرکز نگهداری و تعمیرات و تجهیزات و رامهای قطار شهری کرج، اضافه کرد: با حمایت دولت و استانداری البرز اکنون تامین ۱۳ هکتار زمین برای این امر در حال نهایی شدن و تحویل است که شهرداری کرج باید به فرآیند تحویل ۱۳ هکتار از دانشگاه خوارزمی و طراحی و اجرای دپوی خط سرعت ببخشد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.