معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از کارهای اصلی این وزارتخانه توسعه زیرساخت‌ها است و در راستای طرح توسعه تخت‌های بیمارستانی، افزایش بیش از ۵۰ هزار تخت در سطح کشور در دست اقدام است.

اضافه شدن ۵۰ هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمان کشور

 بهروز رحیمی در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی خمین در جمع خبرنگاران گفت :  خمین با توجه به برخورداری از دانشکده علوم پزشکی یکی از شهرهای خوب برای ایجاد فضای جدید بیمارستانی است.

وی بیان کرد: پروژه بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی شهرستان خمین بعد از ۱۴ سال به پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد رسیده و در مراحل نهایی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بخشی از تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان تامین شده و تجهیزات بعدی نیز در هفته‌های آتی تامین می‌شود و این مرکز درمانی و بستری از ماه آینده می‌تواند پذیرش بیمار داشته باشد.

رحیمی تاکید کرد: به طور معمول نواقص در انتهای پروژه‌ها وجود دارد و رفع نواقص بیمارستان جدید خمین در نشست‌های مختلف به پیمانکار اعلام شده است و پس از رفع این نواقص، این طرح مهم بهره‌برداری می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به مشکلات بیمارستان فرسوده فعلی خمین، انتظار است، بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی این شهرستان با کادری مجرب، خدماتی بهتر و شایسته‌تر به مردم ارایه دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.