پیکر مطهر این شهید سرافراز پس از تشییع از مقابل مسجد تاریخی جامع تا میدان کارگر سبزوار به روستای خیرآباد از توابع بخش مرکزی سبزوار انتقال یافته و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد داوود صبوری به خاک سپرده شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد داوود صبوری که در درگیری با قاچاقچیان شرور به شهادت رسیده بود، اظهار کرد: شهدا در مسیر آرمان‌های الهی جان خود را نثار می‌کنند و آنها زنده و از تفضلات پروردگار بهره مند می‌شوند.

امام جمعه سبزوار افزود: شهدا با نثار خون خود امنیت، عزت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورده اند و پیام شهدا این است که ما نیز با پیروی از ولایت فقیه و ایستادگی در پای ارزشهای اسلامی، راه آنها را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه ملتی که شهادت سرلوحه کارش باشد، شکست ناپذیر است، تصریح کرد: با وجود نیروهای مسلح مقتدر سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج، هیچ خللی نمی‌تواند در مسیر امنیت، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایجاد شود.

گفتنی است؛ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد داوود صبوری با حضور مسؤولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگران برگزار شد، تشییع کنندگان با شعارهای «لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و نیز فریادهای «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» پیکر پاک این شهید را بر دوش خود تشییع کردند.

همچنین پیکر مطهر این شهید سرافراز پس از تشییع از مقابل مسجد تاریخی جامع تا میدان کارگر سبزوار به روستای خیرآباد از توابع بخش مرکزی سبزوار انتقال یافته و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.