بنا بر اعلام سخنگوی دولت، از شنبه هفته آینده ساعت کاری ادارات و بانکها به روال عادی بازمی‌گردد.

توضیحات سخنگوی دولت درباره بازگشت ساعت کاری به حالت عادی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: با توجه به اتمام بازه زمانی مصوبه هیئت دولت مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور، ساعت کاری ادارت از شنبه هفته آینده به حالت عادی بازخواهد گشت.

بهادری جهرمی تصریح کرد: مدیریت مصرف برق یکی از مهمترین دلایل تغییر ساعت کاری ادارات در ماه‌های گرم سال بود که با همراهی مردم و مدیریت جهادی همکاران خوب وزارت‌ نیرو و مجموعه توانیر کشور، این دوره بدون قطعی برنامه‌ریزی شده‌ برق خانگی و همزمان با امکان تأمین برق بیشتر نسبت به بازه‌های مشابه سال‌های گذشته برای صنایع کشور مدیریت شد.

سخنگوی دولت گفت: مطابق مصوبه هیئت دولت، از شنبه ساعت آغازبه‌کار ادارات و مشاغل مختلف مجددا مطابق روال معمول خواهد بود که پیش از این در مصوبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ اعلام شده بود.

وی افزود: لذا از شنبه هفته آینده واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی ساعت ۶:۳۰، واحدهای استانی ادارات ساعت ۷، مدارس مقطع متوسطه اول و دوم ساعت ۷:۳۰، مراکز آموزش عالی و همچنین مدارس ابتدایی ساعت ۸، بانکها ساعت ۷:۳۰ و دستگاههای اجرایی ملی مستقر در شهر تهران با مدیریت مسول مربوطه به‌صورت شناور از ۷ الی ۹ صبح آغازبه‌کار خواهند کرد.

سخنگوی دولت یادآوری کرد: مطابق این مصوبه مدیران دولتی در خصوص تعیین ساعت آغازبه‌کار والدین کارمندی که فرزند دانش‌آموز یا خردسال دارند نیز با این همکاران همراهی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.