دومین سوگواره آیینی نمایشی «قافله سالار» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای باز مرکز تئاتر کانون واقع در بوستان لاله، میزبان جاماندگان از راهپیمایی اربعین و وفاداران و دلدادگان به سیدالشهدا است.

برگزاری دومین سوگواره آیینی «قافله سالار» در بوستان لاله تهران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دومین سوگواره آیینی نمایشی «قافله سالار» همزمان با اربعین حسینی، به مدت هفت شب روبه روی مرکز تئاتر این نهاد اجرا می‌شود.

در این ویژه‌برنامه جمعی از هنرمندان نمایش‌های آئینی و فعالان فرهنگی کانون به روایت‌گری با مضامین واقعه‌ی کربلا و قیام امام حسین(ع) می‌پردازند.

سوگواره نمایشی «قافله سالار» از ۱۴ تا۲۰ شهریورماه امسال برگزار می‌شود و هنرمندان، روایت‌هایی از عشق و ارادت و دلدادگی به اباعبدالحسین(ع) با نگاهی به کتاب «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به شیوه «نقالی، پرده‌خوانی، تعزیه و قصه‌گویی» برای مخاطبان کودک و نوجوان و دیگر علاقه‌مندان اجرا می‌کنند.

این برنامه با هنرمندی امیرحسین انصافی، مصطفی فتحی، صادق کیانی‌مقدم، فاطمه روحی‌رحیم، کیمیا یعقوبی، تهمورث ایرانشاهی و گروه تعزیه هیئت شاهچراغ به سرپرستی مصطفی فتحی به مدت هفت شب از ساعت ۱۷ در محوطه‌ بیرونی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران میزبان علاقه‌مندان است.

برگزاری دومین سوگواره آیینی «قافله سالار» در بوستان لاله تهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.