شهردار منطقه سه مشهد گفت: چهار مکان برای اسکان موقت زائران در سالن‌های ورزشی بهمن، رسالت، ناصری و یاس تجهیز و آماده شده است.

برپایی ۱۰ ایستگاه صلواتی/ ۴ سالن برای پذیرایی و اسکان زائران پیاده تجهیز می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدعلی‌ حسینی ملک‌آباد اظهار کرد: با مشارکت تشکل‌های شاخص سطح منطقه ، زیرساخت‌های برپایی موکب و ایستگاه صلواتی از قبیل(نصب سازه، نصب سوله و غرفه‌های مورد نیاز، فضاآرایی، زیرسازی ایستگاه، آماده‌سازی مکان استراحت و ...) تامین و همچنین جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر امکانی فراهم شده تا از ظرفیت باغ تالارها و اصناف واقع در جاده کلات نیز استفاده شود.

شهردار منطقه سه مشهد با بیان اینکه همه خادمان اهل بیت (ع) هستیم، بیان کرد: ۱۰ ایستگاه صلواتی با تلاش تشکل‌های فرهنگی مردم‌نهاد، مساجد فعال و هیئات مذهبی در سطح منطقه تا پایان ماه صفر آمادگی خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را دارند، که این ایستگاه‌ها در خیابان‌هایی همچون شیرازی، عبادی، کامیاب، کشمیری، طبرسی شمالی، میرزائی و ... مستقر هستند.

وی به سایر اقدامات فرهنگی در سطح منطقه سه نیز اشاره کرد و ادامه داد: همچنین فضاآرایی محیطی منطقه نیز با مشارکت تشکل‌های مذهبی با نصب پرده‌های عرضی، بیرقی، آویز، بی‌آرتی و پرده‌های بزرگ روی ساختمان‌ها صورت گرفته است.

حسینی ملک‌آباد توضیحاتی در مورد برگزاری مسابقه کتابخوانی داد و گفت: این مسابقه در ۵ روز آخر ماه صفر با محوریت احادیث رضوی در فضای مجازی برای مخاطبان برگزار می‌شود و در نهایت به رسم یادبود هدیه‌های رضوی (تبرکی و هدیه فرهنگی) به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.