فرمانده کل انتظامی گفت: ماموریت ما تا لحظه رسیدن زائران به درب منزلشان ادامه داشته و تا ورود آخرین زائر به کشور در کنار مردم هستیم.

پلیس تا ورود آخرین زائر به کشور در کنار مردم خواهد بود

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، سردار احمد رضا رادان در جلسه قرارگاه اربعین  پایانه مرزی مهران، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و قرارگاه‌های ویژه اربعین در پلیس های تخصصی، اظهار داشت: این موفقیت و دستاورد عظیم در ماموریت اربعین جز با همت، تلاش و خدمت صادقانه کارکنان در دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) میسر نمی شد.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز آینده به پایان ماموریت اربعین نزدیک می شویم، افزود: ماموریت ما تا لحظه رسیدن زائران به درب منزلشان ادامه داشته، پلیس تا ورود آخرین زائر به کشور در کنار مردم خواهد بود و مجموعه فراجا برنامه ریزی لازم جهت اجرای هرچه بهتر ماموریت اربعین در سال آتی را در دستور کار دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان داشت: تدوین یک برنامه منسجم همانند طرح ترافیکی نوروز در جاده‌ها به ویژه محورهای مواصلاتی استان هایی که برابر آمار بیشترین تردد را به پایانه های مرزی داشته اند بسیار حائز اهمیت بوده و بلافاصله باید اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی اضافه کرد: به این منظور می توان با هماهنگی راهداری، توقفگاه هایی تحت عنوان "ایستگاه بازگشت اربعینی" در طول مسیر مستقر کرد که با مدیریت همکاران، اداره شده و زائران بتوانند برای تجدید قوا و استراحت در این مکان ها توقف داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان ضمن تاکید بر اینکه موج بازگشت زائران شروع شده و ما تا ورود آخرین زائر در خدمت مردم خواهیم بود، خاطرنشان کرد: کار در دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) و خدمت به زائران حسینی به ویژه در ایام اربعین توفیق بزرگی است که به لطف خداوند ما تا آخرین لحظات افتخار خادمی در این دستگاه را خواهیم داشت.

پایان پیام /

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.