استاندار ایلام گفت: از اول ماه صفر تاکنون ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کرده اند.

تردد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر از مرز مهران

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه در نشست قرارگاه اربعین در پایانه مسافربری برکت، گفت: از اول صفر تاکنون ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند که از این تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پیک بازگشت زوار به کشور از طریق پایانه شهید سلیمانی مرز مهران اندیشیده شده است، گفت: آب، یخ و غذا برای زوار برگشتی در پایانه برکت تامین شده است و به لطف خدا و همکاری همه اعضای ستاد اربعین هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه زوار برگشتی از کشور عراق در کمترین زمان به محل سکونت خود انتقال داده می شوند، افزود: بیش از ۲ هزار اتوبوس امروز زوار را از پایانه مسافربری برکت به مبدا انتقال می دهند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام بر لزوم راهنمایی زوار در پایانه برکت تاکید و خاطرنشان کرد: برای رفاه حال زوار بیش از ۴۳۰ راهدار با مشارکت سپاه استان در پایانه برکت زوار را راهنمایی می کنند تا زوار در کمترین زمان با اتوبوس‌ها به محل سکونت خود انتقال داده شوند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با توجه به اینکه اربعین حسینی فرا رسیده است، موج بازگشت زائران از مرز بین المللی مهران شدت بیشتری گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.