مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: جوانان همدان درمرحله کشوری بیستمین مسابقات المپیاد ملی مهارت خوش درخشیدند.

درخشش جوانان ماهر همدانی در بیستمین مسابقات المپیاد ملی مهارت

به گزارش قدس آنلاین ، وهب مختاران اظهار کرد:۸۷ هزار و ۴۷۹ نفر در استان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون آموزش های مهارتی در بیش از ۵۰۰‌ حرفه را فرا گرفتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: تیم اعزامی به بیستمین دوره مسابقات مهارت کشور موفق به کسب یک مدال طلا، چهار نقره، یک برنز و چهار مدالیون برتر (نشان‌های بزرگتر) شدند.

مختاران افزود: علی محمدی در رشته فناوری اطلاعات-راهکارهای نرم افزاری برای تجارت مدال طلا، "محمد امین عزیزی خوشبو"، "امیررضا قیطرانی"، به ترتیب در رشته های کاشی کاری دیوار و کف، فرز سی ان سی، "عرفان مرادی منظر" و "مصطفی نجاتپور" در رشته مکاترونیک تیمی مدال نقره و "آرتمیس جعفری" در رشته آشپزی مدال برنز کسب کردند.

وی با اشاره به مسابقات آزاد کارگران ماهر ایران گفت: بین همه صنایع بزرگ کشور مدال طلای برنامه نویسی plc به آقای مرادی مهارت آموخته در کارگاه‌های تولیدی استان همدان تعلق گرفت و مدال برنز نیز توسط دیگر مهارت آموزان کسب شد.

*رسالت مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مناطق محروم و محلات کمتر برخوردار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اینکه مشارکت خیران در راستای توانمند سازی سرمایه انسانی جامعه رشد و پویایی کشور را به‌همراه دارد افزود: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق محروم و محلات کمتر برخوردار از رسالت های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در گام دوم انقلاب است.

مختاران، ایجاد و راه اندازی مرکز تخصصی نوآوری و آموزش های نوین چرم، افتتاح مرکز دو منظوره آموزش فنی و حرفه ای سردار شهید همدانی شهرستان فامنین و ایجاد و راه اندازی کارگاه دانش بنیان کشت بافت گیاهی را از دیگر اقدامات شاخص این اداره کل از ابتدای دولت سیزدهم برشمرد.

وی ادامه داد: افتتاح مرکز آموزشی_تولیدی مبل در حاجی آباد ملایر، ایجاد و راه اندازی کارگاه انرژی های خورشیدی و تجدید پذیر در اسدآباد و اجرای آموزش های منجر به اشتغال در حوزه کشت گیاهان کم آب بر در دولت مردمی سیزدهم صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم اظهار داشت: دپارتمان مرکز تخصصی گوهر شناسی و تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در شهرستان همدان ایجاد و راه اندازی شده است.

مختاران گفت: ایجاد و راه اندازی مرکز تخصصی برق و فناوری اطلاعات در شهرستان همدان، افتتاح ۵۳ مرکز جوار و بین کارگاهی در استان، افتتاح ۹ مرکز TMC (مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره دانشجویی در دانشگاه) و همکاری و حمایت از ۵۷ کارآفرین در سطح استان از دیگر اقدامات شاخص این اداره کل در دولت جهادی سیزدهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.