معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در بازدید از سواحل چالوس، سلمانشهر و بابلسر روند خدمت‌رسانی به مسافران دریا را مورد بررسی قرار داد.

مدیریت سواحل دریا دغدغه جدی دولت است/ نجات ۱۰۰۰مسافر دریای مازندران از غرق شدگی

روح الله سلگی امروز، ۱۷ شهریور، در بازدید از طرح دریا با بررسی چگونگی خدمات‌رسانی به مسافران، در خصوص نحوه خدمات‌رسانی واحدهای امدادی و عرضه اجناس و مایحتاج مورد نیاز مسافران با نرخ مصوب و نظارت بر قیمت‌ها و نیز مسائل فرهنگی تذکرات لازم را به فرمانداران و مسئولان طرح‌های دریا داد.


وی همچنین در گفت‌وگو با مردم و مسافران تابستانی سواحل دریا از نزدیک در جریان کمبودها، مشکلات و نواقص این طرح‌ها قرار گرفت.


معاون استاندار مازندران در جریان این بازدید گفت: با آغاز روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سواحل از سال آینده امکانات و خدمات رسانی در طرح‌های دریا بهبود خواهد یافت.


این مسئول خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم مسئله مدیربت سواحل دریا را در دستور کار قرار داده است.


سلگی اظهار کرد: به‌دستور استاندار مازندران طرح‌های دریا به‌ صورت ۵ ساله به سرمایه‌گذاران واجد شرایط بخش خصوصی واگذار خواهد شد.


وی افزود: امسال با تلاش ناجیان غریق هلال احمر در طرح‌های دریای مازندران، بیش از هزار و ۱۰۰ نفر از غرق شدگی حتمی نجات یافتند.


معاون استاندار مازندران گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی و تامین امکانات رفاهی در سواحل دریای مازندران دغدغه جدی دولت و مدیریت ارشد استان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.