نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان از ۱۲ شهریور آغاز و تا ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ادامه دارد، اما کدام گروه از فرهنگیان مشمول نقل و انتقال اضطراری هستند؟

شرایط نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان/ ۱۲ تا ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

ثبت‌نام نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان از ۱۲ شهریورماه  آغاز شده و تا ۲۲ شهریور باید به پایان برسد؛ همچنین موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء و مقصد نیاز است.

ملاک بررسی وضعیت انتقال افراد، سمت و رشته تدریسی اصلی کارکنان است. سمت و رشته تدریس اصلی منطبق بر رسته و رشته شغلی استخدامی کارکنان است مگر آنکه در طول خدمت تغییر کرده باشد.

افرادی که در فرایند نقل و انتقالات فرهنگیان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ منتقل شدند مجاز به شرکت در انتقال اضطراری نیستند.

مشمولین انتقال اضطراری شامل این موارد است: پدر، مادر، همسر و فرزند شهید. جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تأییدیه از مراجع ذیصلاح.

سرپرست پدر و مادر شهید با ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح؛ همکاران دارای فرزند معلول جسمی، حرکتی در صورت ارائه مدرک معتبر و همچنین همکارانی که خود، همسر یا فرزند دارای بیماری خاص یا صعب العلاج باشند (در صورت تأیید کمیسیون پزشکی) و امکان استفاده از مرخصی استعلاجی برای آنان نباشد؛ بانوان دارای فرزند زیر یک سال و مازاد بودن نیرو با شرط رعایت امتیاز افراد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.