مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر، مخابرات منطقه با استقرار ۴ دستگاه کانکس اضطراری فول‌تکنولوژی همراه اول در نقاط مختلف حرم مطهر امام رضا(ع) و ۵ سایت جدید همراه اول که نوروز امسال در حرم مطهر راه‌اندازی شده، افزایش ظرفیت قابل ملاحظه‌ای را فراهم کرده است.

استقرار ۴ دستگاه کانکس اضطراری فول‌تکنولوژی همراه اول در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان، حسن اروجی در خصوص تمهیدات مخابرات منطقه خراسان رضوی در دهه پایانی صفر اظهار کرد: ما در دو مناسبت دهه پایانی صفر و ایام نوروز، پیک زائر و حضور میلیونی عاشقان حضرت رضا(ع) را در مشهد داریم؛ بنابراین مخابرات منطقه با پیش‌بینی‌های لازم در سه حوزه تلفن ثابت، تلفن سیار و دفاتر خدمات‌رسانی، آمادگی کامل در جهت خدمت‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی را دارد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر دفاتر ارائه خدمتی که در این ایام به صورت شیفتی فعال هستند تا پاسخگوی زائران و مجاوران باشند، تعدادی ایستگاه سیار خدمت‌رسانی نیز وجود دارد که در ورودی‌های شهر مشهد، در ایستگاه‌های زائر و همچنین اطراف حرم مطهر مستقر هستند تا به زائران خدمت‌رسانی کنند.

وی گفت: به منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه همراه اول در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر، مخابرات منطقه با استقرار ۴ دستگاه کانکس اضطراری فول‌تکنولوژی همراه اول در نقاط مختلف حرم مطهر امام رضا(ع) و ۵ سایت جدید همراه اول که نوروز امسال در حرم مطهر راه‌اندازی شده، نسبت به دهه پایانی ماه صفر سال گذشته افزایش ظرفیت قابل ملاحظه‌ای را فراهم کرده است.

اروجی افزود: به روزرسانی و بهینه‌سازی کلیه سایت‌های حرم امام رضا(ع) و مسیرهای منتهی به مشهد از جمله مسیرهای پیاده‌روی زائران، تست و تقویت سایت‌های داخل حرم و خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا(ع) و حضور تیم‌های فنی به صورت ۲۴ ساعته با تجهیزات کامل زیرساختی از اقدامات دیگر مخابرات منطقه در این ایام است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: زائران و مجاوران می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با همراه اول با شماره ۹۹۹۰، تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۱، خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷ و اینترنت تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۰ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.